بانوان بازیگر اصلی در کارخانه "دکتر بن"

 این در حالی  است که برای اولین بار در کارخانه تولید پاستیل دکتر بن،  زنان تمام موقعیت‌های کلیدی در کارخانه را کسب کرده اند. این کارخانه با تمرکز بر اشتغال زنان و ایجاد برابری در بین مردان و زنان برای اولین بار در ایران توانسته با نیروی تمام زن در تمام بخش ها از رانندگی تا نگهبانی، از خط تولید تا بسته بندی، از بخش اداری تا مدیریتی رویکردی متفاوتی در کشور و حتی دنیا داشته باشد.

حمایت از پرسنل رسالت شرکت ماسترفوده

photo_2023-09-11_10-55-33

اگرچه حمایت از پرسنل زنان و مردان  جز  رسالت لاینفک این شرکت محسوب می شود اما این مجموعه با تاکید و تمرکز  برظرفیت استعدادی و توانایی  بانوان  این خاک و بوم به دنبال کاهش تبعیض، استعدادیابی و ارتقای خودشناسی و  خودباوری  است و تا کنون  با اقدامات شگرف توانسته در افزایش خوشنودی و رضایت از زندگی  در پرسنل زنان نقش مهم ایفا کند.

نکات مثبت حاصل از این موضوع این مجموعه رو را بر آن داشت ‌تا برای اصلاح نقش زنان در جامعه داشته باشد.

یاد آور می شود شرکت ماسترفوده  اولین کارخانه خود را در سال 1393 در شهرک صنعتی اشتهارد مطابق با استانداردهای بین المللی در صنعت غذا، به‌طور رسمی افتتاح کرده و به بهره برداری رساند.  این مجموعه هم اکنون در شهرک های صنعتی نوبران دارای چندین سایت تولیدی  است  و تاکنون محصولات متنوعی از خانواده شیرینی، شکلات و پودریجات نظیر آدامس، پودرهای نوشیدنی گرم، پاستیل و کیک را با برندهای بایودنت، اکشن، رنکس، نیچردنت، دکتر بن، بینگو و بینگو پلاس تولید و روانه بازار کرده است.

photo_2023-09-11_10-55-42

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.