مسابقه عکاسی با موبایل ویژه جوانان و نوجوانان

رپرتاژ آگهی: در کنار این مهارت اما نوع نگاه و تفکرات این نسل با نسل‌های گذشته بسیار متفاوت است و موضوعات را با بینش جدید دنبال می‌کنند که این موضوع خلاقیت‌های خاص این نسل را به تصویر می‌کشد. به نظر می‌رسد که تماشای جهان از لنز دوربین یک نوجوان نسل زد برای نسل‌های قبلی، جالب و حیرت‌انگیز باشد.

با همین رویکرد دیجی‌کالا با همراهی هنرمندان صاحب نظر در حوزه هنر و عکاسی کمپین «از خط تا لبخند» را طراحی کرده. در این کمپین از نوجوانان و جوانان نسل جدید دعوت می‌شود که با گوشی موبایل خود عکاسی کنند و در قرعه‌کشی این مسابقه شرکت کنند.

در این مسابقه نوجوانان و جوانان در بازه سنی 14 تا 24 سال با محوریت موضوعات زیر عکاسی می‌کنند:

  1. خط‌های اطراف من (ویژه گروه سنی 14 تا 18 سال): هر خطی که در اطراف ما دیده می‌شود می‌تواند موضوع این عکاسی باشد. خط‌های ساختمان‎‍ها و خیابان‌ها، خط‌‌های درختان، دریا و هرخطی که داستانی را روایت می‌کند، حسی را ایجاد می‌کند و ترکیب‌بندی درستی را ارائه می‌دهد در این موضوع قرار می‌گیرد.

  2. در مسیر لبخند (ویژه گروه سنی 19 تا 24 سال): مسیری که به لبخند می‌رسدبرای مثال هدیه دادن یک شاخه گل، آماده شدن برای یک مهمانی و ... هر تلاش و کوششی که برای رسیدن به لبخند انجام می‌دهیم شامل این بخش می‌شود.

  3. آزاد (ویژه هر 2 گروه سنی): هر موضوعی که به آن علاقه دارید، شامل این بخش می‌شود. این موضوع می‌تواند به آدم‌ها، دوستی‌ها، خیابان‌ها و هر چیزی که در زندگی مارا برای لحظه‌ای به خودش مشغول می‌کند، بپردازد.

این مسابقه با داوری هنرمندان زیر همراه است:

  • سروش صحت (کارگردان و نویسنده)

  • محمد بحرانی (بازیگر و صداپیشه)

  • بهاز کاتوزی (بازیگر و مدرس)

  • مریم تخت‌کشیان (عکاس سینما)

  • آرش غریقی (مدیر خلاقیت دیجی‌کالا)

این مسابقه از 13 تا 26 ادامه خواهد داشت، برای ارسال عکس‌ها یا کسب اطلاعات بیشتر از مسابقه به این صفحه مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.