این نهال در نهالستان ارغوان نهال خریداران خارجی را به ایران کشاند

 رپرتاژ آگهی: نهالستان ارغوان یکی از نهالستان های کشوری ایران واقع در استان آذربایجان غربی دشت میاندوآب تولید کننده ۲ میلیون نهال در سال با مجوز های تولید نهال از جهاد کشاورزی رتبه بالای نهال درکشور را از آن خود کرد در این رتبه بندی مهمترین بررسی ویژگی کیفیت نهال مورد بررسی قرار گرفت کیفیت هم شامل سلامت نهال محصولات نهال و کیفیت محصولات نهال را شامل می شد.

سایت ارغوان نهال سایت معتبر کشوری می باشد که کاربران با مشاهده این سایت متوجه می شوند که این سایت دارای اعتبار بالایی هست و خرید های ۲ میلیارد تومان به بالا  هم در این سایت تجربه شده هست. با وجود گوگل ترانسلیت این سایت قابل ترجمه به همه زبان های خارجی بوده به همین دلیل در همه جای دنیا بازدید های بالایی را دارد و از آنجا که این سایت برای گوگل شناخته شده هست در همه کشورها در نتایج گوگل این سایت را در صفحات اول قابل مشاهده کرده هست. مشتریان خارج از کشور نیز به راحتی میتوانند ارغوان نهال را مشاهده کرده و خرید های خود را انجام دهند.

نهال گردوی ارغوان نهال که مشتریان خارجی را به ایران کشاند

نهال گردوی ارغوان نهال که مشتریان خارجی را به ایران کشاند

ارغوان نهال با مدیریت رسول بابایی فوق تخصص باغداری که از دانشگاه معتبر مدرک خود را گرفته تحقیقات علمی ایشان در کشورهای بزرگ اروپایی و غربی نیز مورد مطالعه قرار گرفته و از این کشورها مشاوره هایی را همواره با مدیر ارغوان نهال انجام می دهند. آقای بابایی توانسته هست در نهالستان ارغوان نهال گردوهای جدیدی را به ثبت برساند که یکی از این نهال ها نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ9 می باشد این نهال محصولی که ارائه داده هست از نهال های برتر جهانی نیز عملکرد بهتری داشته و هرکدام از گردوهای این محصول به 16 الی 20 گرم رسیده هست. علاوه بر وزن بالای آن مغز بسیار خوشطعم و پوستی ناچیز را دارا می باشد. این نهال را می توان در ارتفاع بسیار بالای 3000 متری از سطح دریا کاشت و همچنین مقاومت بالای این محصول به سرمای شدید زمستان و گرمای شدید تابستان خارجی ها را به حیرت درآورده هست.

در نهالستان ارغوان نهال ایده تولید نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ9 نیز روی گردو های دیگر از جمله چندلر فرنور اسرائیلی و تیپ 7 نیز آزمایش شده و خوشبختانه نتایج آن بسیار راضی کننده بوده هست. نتایج آزمایش های ارغوان نهال بصورت مقاله ای در سایت گذاشته شده و محققین باغداری و زمین شناسی خارجی را به ایران کشانده هست. این نهال ها هم اکنون با تعداد بالایی در خزانه مادری نهالستان ارغوان نهال موجود بوده و برای ارسال به همه نقاط کشور و خارج از کشور قابل ارسال می باشد.

خرید نهال گردو

خرید نهال گردو

نهالستان ارغوان نهال , نهال های خود را با قیمتی بسیار مناسب در حد رایگان در خدمت ایرانیان عزیز قرار داده و برای کشورهای خارجی قیمت نهال گردو ژنوتیپ را با قیمت 15 دلار در نظر گرفته که به قیمت ایران حدود 750 هزار تومان و لی برای هموطنان و باغداران عزیز ایرانی 130 هزار تومان در نظر گرفته شده هست این 130 هزار تومان هم هزینه های کود و کاشت و نگهداری بوده و هیچ سودی در نظر گرفته نشده هست. در تصاویر هم میتوانید کیفیت و ارزش بالای این نهال ها را مشاهده کنید. بدلیل سفارشات بالای نهال گردو ممکن هست تا آخر هفته بعد موجودی نهالستان به اتمام برسد به همین جهت اگر قصد خرید نهال گردو داشتید حتما سفارشات خود را از طریق شماره های ثبت شده در پایین همین مقاله و یا لینک سایت ارغوان نهال با ما در میان بگذارید.

09141836535

Nahalarghavan

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.