بازیگرها و فوتبالیست ها پیش کدام دندانپزشک ها می روند؟

رپرتاژ آگهی: بخاطر همین موضوع سعی می کنند بهترین کلینیک دندانپزشکی را برای استفاده از خدمات دندانپزشکی استفاده کنند. زیبایی ظاهری به دلیل شغل و حرفه این افراد اهمیت بسیار زیادی دارد.

در بین عوامل زیبایی دندان‌ها جز مهم‌ترین موارد در زیبایی چهره به شمار می‌روند. ایمپلنت دندان، کامپوزیت و لمینت دندان متداول‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد معروف از آن‌ها برای افزایش زیبایی و جذابیت چهره استفاده می‌کنند.

به همین خاطر است که این افراد بیشتر اوقات به دنبال دندان‌پزشکان ماهر و باتجربه می‌گردند که بتوانند به‌وسیله آن‌ها خدمات دندانپزشکی را با بهترین کیفیت ارائه کنند. دندان‌پزشکان بسیار زیادی در سطح شهر تهران وجود دارند که می‌توانند زیبایی ظاهری بی‌نظیری را به فوتبالیست‌ها و بازیگران هدیه دهند. اما برای انتخاب دندان‌پزشک متخصص و باتجربه باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت.

دندان‌پزشکان موردعلاقه افراد معروف چه ویژگی‌هایی دارند؟

دندان‌پزشکانی که افراد معروف به سراغ آن‌ها می‌روند معمولاً تحصیلات و تجربه کافی درزمینهٔ دندانپزشکی مانند ایمپلنت، کامپوزیت و لمینت دندان رادارند. تجهیزات و امکانات طبق استانداردهای روز دنیا از دیگر معیارهای انتخاب دندان‌پزشکان توسط فوتبالیست‌ها و بازیگران است.

استفاده سایر افراد مشهور در انتخاب دندان‌پزشک توسط فوتبالیست‌ها و بازیگران مؤثر خواهد بود. معمولاً فوتبالیست‌ها و بازیگران سعی می‌کنند از خدمات کسانی استفاده کنند که قبلاً مورد تائید سایر افراد مشهور در ایران بوده است.

ناگفته نماند برخی از فوتبالیست‌ها و بازیگران نیز به توصیه دوستان و آشنایان خود به دندان‌پزشکانی که آن‌ها معرفی می‌کنند، مراجعه می‌نمایند.

دندان‌پزشک موردعلاقه فوتبالیست‌ها و بازیگران

دکتر شهاب محمدی با رزومه بسیار قوی و طولانی که دارد توانسته رضایت اکثر فوتبالیست‌ها و بازیگران ایران برای اجرای خدمات دندانپزشکی را به خود جلب کند. ورزشکارانی مانند حسین حسینی کاپیتان تیم استقلال تهران، محمد انصاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، احمد نوراللهی بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس، فرشید اسماعیلی بازیکن فعلی نساجی مازندران، امیرعلی اکبری ورزشکار برازنده کشور عزیز ایران جز ورزشکاران مشهوری هستند که از خدمات دندانپزشکی دکتر محمدی استفاده می‌کنند.

استفاده از خدمات دندانپزشکی کلینیک دکتر محمدی توسط فوتبالیست‌ها، والیبالیست‌ها، بسکتبالیست‌ها و بسیاری از ورزشکاران دیگر باعث شده تا بسیاری این کلینیک را بهترین کلینیک دندانپزشکی غرب تهران بدانند.

چه بازیگرانی از خدمات کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی استفاده می‌کنند؟

نه‌تنها ورزشکاران بلکه بازیگران و مجریان تلویزیونی نیز از خدمات دندانپزشکی، کلینیک دندانپزشکی دکتر محمدی استفاده می‌کنند. لیندا کیانی، شبنم قلی خانی، ستاره اسکندری، هادی کاظمی، مرجانه گلچین، اکرم محمدی، نفیسه روشن و سودابه بیضایی ازجمله بازیگران مشهوری هستند که از خدمات دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی استفاده می‌نمایند.

در بین مجریان نیز می‌توان به افراد معروفی چون هرمز شجاعی گوینده اخبار و سعید اکبری مجری ورزشی صداوسیما اشاره کرد. افراد معروف بسیار زیاد دیگری نیز هستند که دکتر محمدی را برای اجرای خدمات دندانپزشکی خود و خانواده انتخاب کرده‌اند.

سایر دلایل انتخاب دکتر محمدی توسط افراد مشهور

دکتر محمدی مدرک بین‌المللی برگزیده دندانپزشکی زیبایی از دانشگاه UCLA را دارد و فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران می‌باشد. عضویت در آکادمی جهانی ایمپلنت یکی از بارزترین ویژگی‌های دکتر شهاب محمدی به شمار می‌رود.

از دیگر موارد مهم که باعث شده کلینیک دندانپزشکی دکتر محمدی مورد استقبال افراد مشهور قرار بگیرد می‌توان به عضویت در آکادمی دندان‌پزشکان آمریکا و همکاری با فدراسیون‌های ورزشی مختلف جهت ارائه خدمات دندانپزشکی به ورزشکاران، همکاری با شرکت‌های معتبر جهانی مانند زیمر آمریکا اشاره کرد.

دکتر محمدی جز کارشناسان برجسته و قابل‌اعتماد صداوسیما است که کارشناسی‌های خود را در شبکه‌های مختلف صداوسیما انجام می‌دهد. باوجود چنین رزومه‌های بسیار قوی، اندک ورزشکار و بازیگری می‌تواند به دندان‌پزشک دیگری به‌جز دکتر شهاب محمدی فکر کند.

آدرس و شماره تلفن کلینیک دندانپزشکی

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران 2، پلاک 53 (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد 2

تلفن: 02188695864

سایر دندانپزشک‌های قابل اعتماد بازیگرها و فوتبالیست‌ها

  1. دکتر رها رادفر 

  2. دکتر هومن عشقی

  3. دکتر امین رضا چلبیانلو

  4. دکتر بهنام شکیبایی

  5. دکتر صادق پاکرو

  6. دکتر طالبی

نتیجه‌گیری

با دندانپزشک‌های قابل اعتماد بازیگرها و فوتبالیست‌ها آشنا شدید. همه افرادی که از آنها در این مطلب نام برده شد جز متخصصان زبده و با تجربه در زمینه خدمات دندانپزشکی هستند. تمامی متخصصانی که از آنها نام برده شد از تکنولوژی‌های روز دنیا و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای اجرای خدمات دندانپزشکی استفاده می‌کنند. به نظر شما بهترین دندان‌پزشک و کلینیک دندانپزشکی برای مراجعه کدام گزینه است؟ شما می‌توانید گزینه مدنظر خود را در انتهای همین مطلب برای ما کامنت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.