معرفی بهترین شرکت تولیدی کیسه زباله رولی در ایران

رپرتاژ آگهی: از کلیدی ترین محصولات پلی اتیلنی می توان به کیسه زباله رولی پرفراژدار اشاره کرد که برای مصارف داخلی به خصوص صادراتی درخواست بسیار بالایی دارد. وظیفه خود دانستیم تا با بررسی تولید کنندگان کیسه زباله رولی بهترین تولید کننده ایرانی در این حوزه را با دلایل مشخص به همراه مزایا و معایب به شما معرفی کنیم تا اگر درخواست پر حجم و عمده تولید این محصول را دارید بدون دغدغه و استرس بهترین مجموعه تولید کیسه زباله رولی را در ایران بشناسید.

مهم ترین ویژگی های شرکت با تجربه در حوزه تولید کیسه زباله عبارتند از :

  • دانش فنی بالا در رابطه با نکات کلیدی تولید و دوخت به خصوص ترکیب مواد اصولی

  • ارائه پک کامل خدمات بازرگانی و صادارتی بدون نیاز به شرکت های بازرگانی (دارای کارت عضویت بازرگانی)

  • وجود تیم کاری مجرب و با تجربه در خط تولید برای تولید بی نقص و بدون ضایعات

  • استفاده از دستگاه تولید حباب پلی اتیلنی با کیفیت و به روز بدون تلرانس ضخامتی

  • استفاده از دستگاه های دوخت و تولید با تعداد بالا برای پاسخ به سفارشات حجیم صادراتی (حجم تولید بالا)

  • دارای دانش فنی و تجربه بالا در حوزه ترکیب مواد برای ارائه بهترین قیمت و کیفیت متناسب با نیاز های صادراتی

  • وجود فضا کافی برای انبار کردن مواد اولیه و ثابت نگاه داشتن قیمت ها طی یک بازه زمانی مشخص در قرار داد

  • تحویل بار در موعد مقرر و خوش قولی تولید کننده از تمامی نکات بالا اهمیت بیشتری دارد

  • ارائه خدمات کامل بسته بندی یا حتی بسته بندی با چاپ های اختصاصی و درگیر نکردن مشتری در مسائل جانبی

  • سیستم کاری سازمان یافته شده و بدون حاشیه

  • پشتیبانی از سفارشات خاص و اختصاصی یا حتی ارائه خدمات چاپ روی کیسه زباله

با در نظر گرفتن نکات بالا و تحقیقات کامل در رابطه با تمامی شرکت ها و حتی کارگاه های کوچک و بزرگ به معرفی بهترین شرکت تولیدی کیسه زباله رولی خواهیم پرداخت.

پک پلیمر

پک پلیمر پلاستیک بهترین و بزرگترین کارخانه تولید کیسه زباله رولی در ایران

شرکت پک پلیمر پلاستیک با دانش فنی بالا و تجربه بی نقص در این زمینه امکان تولید کیسه زباله رولی با دستور تولید اختصاصی مشتری با حجم ماهانه 200 تن یعنی حدود 9 کانتینر ۴۰ فوتی (هر کانتینر 24 تن) طی یک ماه کاری دارد.

پک پلیمر تولید کننده انواع کیسه زباله رولی پرفراژ دار در ابعاد، ضخامت و رنگ‌های متنوع می باشد. این مجموعه با استفاده از دستکاه تولید سه لایه، دستگاه دوخت تمام اتوماتیک، دستگاه چاپ فلکسو و هلیو و مدرن ترین روش های بسته بندی اقدام به ارائه بهترین محصول به مشتریان خود نموده است.

کیسه زباله به منظور ساماندهی و جمع آوری پسماندهای محیط زندگی، به عنوان ابزاری پرکاربرد و فراگیر در زندگی روزمره، جای خود را باز کرده و علاوه بر کاربرد فوق الذکر، استفاده های گوناگونی از این محصول می شود.

انواع کیسه زباله رولی

 

انواع کیسه زباله رولی

تولید و بسته بندی کیسه زباله در مدل ها و پک های مختلفی صورت می پذیرد که بر اساس سفارش مشتری، به صورت اختصاصی و طبق سلیقه متقاضی، تولید و بسته بندی انجام می شود. مدلهای متنوع کیسه زباله رولی عبارتند از:

  • کیسه زباله رولی جعبه ای

  • کیسه زباله رولی شیرینک شده

  • کیسه زباله رولی با لفاف سلفونی

  • کیسه زباله رولی فله

پرفراژ کیسه زباله چگونه انجام می شود؟

این پرسش بسیاری از مصرف کنندگان کیسه زباله رولی پرفراژ دار است که خط پرفراژ به چه صورتی روی پلاستیک ایجاد می شود؟

پس از تا شدن رول پلاستیک به وسیله دستگاه تا کننده، نوبت به دوخت و پرفراژ می رسد. در این مرحله با استفاده از دستگاه دوختی با نام دوخت رول پرفراژ، پلاستیک ها را برای تبدیل شدن به کیسه، روی دستگاه مذکور نصب نموده و با تنظیمات لازم، به طول مشخصی برای مثال هر ۷۰ سانت، کمتر و بیشتر،  دوخت ضربه ای با سرعت مشخصی که در تنظیمات دستگاه ارائه شده، انتهای کیسه را دوخت نموده و پس از آن با فاصله بسیار کمی نظیر یک الی دو سانت، پرفراژ را پشت سر دوخت، ایجاد می کند.

انجام پرفراژ با استفاده از یک شمش فلزی دندانه دار که روی دستگاه نصب شده است و به واسطه المنت های متصل به آن، حرارت لازم را کسب نموده و در زمانیکه روی پلاستیک فرود می آید، یک ردیف خط چین یا همان پرفراژ را با فاکتور های حرارت و شمش دندانه دار، ایجاد می نماید.

دستگاه تاکننده ( تا کن ) چیست و چه کاربردی دارد؟

لازم به توضیح است که پس از مرحله تولید فیلم خام پلاستیک زباله، با استفاده از یک ابزار به نام تا کننده ( تا کن ) اقدام به تا نمودن نایلون و نایلکس زباله، از قسمت طولی نموده تا عرض هر رول نهایی، کم تر شود تا راحت‌تر جابجا و بسته بندی و استفاده گردد.

تولید کیسه زباله رولی درجه ۲ و ۳

به منظور تولید نایلون و نایلکس زباله با کیفیت های متنوع، ابتدا می باید مواد اولیه مورد نیاز را متناسب با سفارش و کیفیت مورد نیاز مشتری، تامین و تولید نمود. برای تولید کیسه زباله درجه دو و سه می باید از مواد اولیه گرانول شده و ترکیبات تخصصی مواد استفاده کرد. با مواد گرانولی درجه ۲ می توان کیسه با همان درجه کیفیتی را تولید نمود و برای تولید پلاستیک زباله درجه ۳ نیاز به مواد درجه دو و برخی افزودنی های دیگر می باشد.

تولید کیسه زباله رولی فله

منظور از کیسه زباله فله این است که پس از تولید و رول شده آن، یک چسب کاغذی روی پلاستیک  رول شده می زنند تا مانع از باز شدن آن شود و در این مدل دیگر نیازی به بسته بندی نمی باشد و تمام رول ها را داخل گونی هایی با وزن های سفارشی از ۱۵ تا ۲۵ کیلو گرم، چیدمان می کنند.

روشی برای کاهش هزینه خرید محصول

بنابراین کیسه زباله رولی پرفراژ دار که به صورت فله تولید و عرضه می شوند قیمت کمتری دارند زیرا هزینه بسته بندی محصول از هر نوعی که باشد حذف می شود. معمولا در سفارش های صادراتی به کشورهایی نظیر عراق، این نوع محصول فله ارائه می شود.

کیسه زباله به تمام نقاط جهان

صادرات کیسه زباله به تمام نقاط جهان

کیسه زباله صادراتی برای هر کشوری از درجه کیفیتی و طرح و رنگ‌ خاصی تبعیت می نماید که در این خصوص کشور عراق عمدتا کیسه زباله درجه ۲ را وارد نموده و یا کشور امارات و عمان ترجیح به واردات کیسه زباله درجه یک تجزیه پذیر دارند، بنابر این هر بازار یذائقه اختصاصی در مصرف این محصول ایجاد کرده و از تولیدکنندگان ایران، درخواست تولید و صادرات کیسه زباله مورد نظرشان رامی نمایند.

ابعاد و ضخامت کیسه

این محصول در ابعاد و ضخامت های عمومی و اختصاصی تولید می شود. ابعاد عمومی که همیشه در خط تولید وجود دارد عبارتند از:

ابعاد کوچک و متوسط

  • سایز ۶۰ * ۵۰

  • سایز ۷۰ * ۵۵

  • سایز ۸۰ * ۶۰

  • سایز ۸۰ * ۶۵

  • سایز ۹۰ * ۷۰

  • سایز ۱۰۰ * ۸۰

ابعاد بزرگ

  • سایز ۱۲۰ * ۸۰

  • سایز ۱۲۰ * ۱۰۰

  • سایز ۱۳۰ * ۱۰۰

  • سایز ۱۵۰ * ۱۲۰

در صورت سفارش کیسه زباله رولی در ابعاد اختصاصی، بدون هیچ مانعی می توان اقدام به تولید کیسه زباله رولی در ابعاد مورد نیاز مشتری نمود.

همچنین ضخامت کیسه زباله رولی از ۱۰ تا ۲۵ میکرون دارای تنوع می باشد که در صورت نیاز مشتری می‌توان با ضخامت دلخواه و اختصاصی اقدام به تولید نمود.

مواد اولیه تولید کیسه زباله رولی چیست ؟

مواد اولیه تولید کیسه زباله رولی چیست ؟

کیسه زباله از مواد اولیه پلی اتیلن تولید و تشکیل می گردد، این ماده پلاستیکی است که از پلیمریزاسیون (تکثیر زنجیره های مولکولی) اتیلن به دست می آید.

فرمول ناخالص C2H4 پلی اتیلن برابر با 2 مولکول کربن و 4 مولکول هیدروژن است.

کیسه زباله های تولید شرکت پک پلیمر پلاستیک از ۲ گرید پلی اتیلنی تشکیل می گردد که شامل موارد زیر می باشد.

  • پلی اتیلن سنگین با چگالی بالا در بازار ایران معروف به نایلکس

  • پلی اتیلن سبک با چگالی پایین در بازار ایران معروف به نایلون

با توجه به برخی از ویژگی های به خصوص در مواد اولیه نایلکسی یا همان پلی اتیلن سنگین، اغلب کیسه های زباله از مواد اولیه نایلکسی تشکیل می گردد که به دلیل مقاومت و کشسانی بالاتر آن و کارایی بیشتر در برابر وزن و فشار های بالا است.

در نتیجه

تولید کیسه زباله رولی پرفراژ دار با مواد اولیه پلی اتیلنی صورت می پذیرد و این محصول را با جنس نایلونی و نایلکس می توان تولید و عرضه نمود. این محصول پس از رول شدن به مدل های مختلف قابل بسته بندی می باشد که عبارتند از: جعبه ای، لفاف سلفونی و نایلونی، شیرینک شده، فله و … . کیسه زباله را با درجه کیفیتی ۱، ۲ و ۳ می توان تولید نمود که قیمت کیسه ارتباط مستقیم با نرخ مواد اولیه دارد. نوع رنگی و چاپدار این محصول نیز بر اساس سفارش مشتری به سهولت قابل تولید بوده و همچنین در ابعاد و ضخامت های متنوع قابل بهره برداری می باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.