خرید گردو اصلاح شده ژنوتیپ رویال تیپ 7 از بزرگترین تولید کننده نهال گردو در ایران

رپرتاژ آگهی: عوامل زیادی در باردهی درخت گردو مؤثر هستند که از جمله آن ها می توان به نوع نهال اشاره کرد. در هر منطقه از ایران که هستید اگر درخت انتخابی شما برای احداث باغ، گردو است، گردو اصلاح شده ژنوتیپ رویال تیپ 7 بهترین گزینه است. این نهال ها از کاشت بذر گردو در شرایط بسیار خاص به وجود می آیند تا بتوانند به خوبی رشد کنند و تفرق صفات نداشته باشند.

گردو اصلاح شده ژنوتیپ رویال تیپ ۷ از ارقام تجاری محسوب می شود و محصولی فوق العاده باکیفیت و درشت تولید می کند. نهال این نوع گردو بر پایه بذر تولید شده و برای باردهی به مراقبت زیادی نیاز ندارد. رویال نهال هر آنچه برای احداث یا گسترش باغ گردو نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد؛ از نهال های اصلاح شده گرفته تا نهال های پیوندی. تمامی این نهال ها گواهی سلامت دارند و با تضمین باردهی به شما ارائه می شوند.

چرا باید کاشت گردو اصلاح شده ژنوتیپ رویال تیپ ۷ را انتخاب کنیم؟

انتخاب گردو اصلاح شده ژنوتیپ رویال تیپ ۷ برای کاشت دارای مزایا و فواید بسیار زیادی است؛ به همین دلیل بسیاری از باغداران آن را به کاشت نهال ترجیح می دهند. گردو اصلاح شده ژنوتیپ رویال به دلیل نداشتن محل پیوند در برابر یخبندان های شدید زمستانه چندان حساس نمی باشد

نهال های اصلاح شده ژنوتیپ قیمت بسیار کمتری نسبت به نهال های پیوندی دارند؛ بنابراین هزینه احداث یک باغ گردوی بذری بسیار کمتر از باغ گردوی پیوندی یا سایر ارقام گردو است.

نهال هایی که بر پایه بذر تولید می شوند، عموماٌ ارتفاع بیشتری نسبت به نهال های پیوندی دارند؛ بنابراین ظاهر بسیار زیبایی دارند البته لازم به ذکر است که ارتفاع این درختان گردو نهایتا به ۶ متر می رسد به همین سبب برداشت محصوا آن نیز کار چندان دشواری نمی باشد .

گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷ پوستی بسیار نازک دارد و پوسته آن به راحتی قابل جداسازی است. مغزهای آن رنگی بسیار روشن دارند و در حدود ۶۰ درصد از حجم گردو را مغز تشکیل می دهد. وزن هر گردو بذری ۱۸ گرم است. این گردوها طعم بسیار عالی دارند؛ به گونه ای که مورد توجه بسیاری از صنایع غذایی قرار گرفته اند.

اگر بدنبال درآمد اقتصادی از احداث باغ گردو در مناطق کوهستانی هستید انتخاب گردو ژنوتیپ 7 انتخاب کاملا هوشمندانه ای می باشد.

اگر بدنبال درآمد اقتصادی از احداث باغ گردو در مناطق کوهستانی هستید انتخاب گردو ژنوتیپ ۷ انتخاب کاملا هوشمندانه ای می باشد.

اصلی ترین تفاوت میان نهال های بر پایه بذر و نهال های پیوندی در شروع سال باردهی و میزان مقاومت آن ها در برابر سرماست. عموماً نهال گردو اصلاح شده ژنوتیپ رویال تیپ ۷ بعد از ۱ تا ۲ سال از زمان کاشت، به باردهی اقتصادی می رسند؛ به گونه ای که سال سوم کاشت نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷ می توانید به ازای هر هکتار ۶ الی ۸ تن گردو برداشت کنید. البته جالب است بدانید نهال های گردو ژنوتیپ رویال  مقاومت بیشتری در برابر سرما و شرایط نامساعد محیطی دارند و این عوامل می توانند میزان باردهی آن ها را تحت تأثیر قرار دهند.

گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷ برخلاف ارقام خارجی خودگرده افشان می باشد و به دلیل تشکیل شاتون های نرو ماده روی یک پایه زمان گرده افشانی دچار اختلال در گرده افشانی نمی شود در نتیجه میزان باردهی آن دوچندان می شود .کاغذی بودن محصول گردو ژنوتیپ ۷ یکی دیگر از مزایای برتر این رقم می باشد که سبب محبوبیت این رقم در میان باغدارن گردیده است.گردو ژنوتیپ رویال به دلیل دیرگل بودن در برابر سرمای بهاره مقاومت خوبی از خود نشان می دهد علاوه براین بر خلاف ارقام خارجی چون چندلر زودخزان نیز می باشد به همین سبب سرشاخه های آن در پاییز و زمستان دچار خشکیدگی نمی گردد.

رویال نهال مرجعی برای خرید گردو اصلاح شده ژنوتیپ رویال تیپ 7

رویال نهال مرجعی برای خرید گردو اصلاح شده ژنوتیپ رویال تیپ 7

نهال های تولید شده بر پایه بذر اگر بی کیفیت و نامرغوب باشند، جز اینکه سرمایه و زحمت شما را به هدر بدهند، هیچ فایده دیگری ندارند؛ بنابراین هیچ گاه گول ارزانی یک نهال گردو یا تبلیغات اغراق آمیز در خصوص آن را نخورید و تنها خرید نهال های بذری و پیوندی را از نهالستان های معتبر و تخصصی انجام دهید.

رویال نهال با بیش از 3 دهه فعالیت در زمینه کاشت و پرورش انواع نهال، یکی از نهالستان های معتبر و دارای مجوز از جهاد کشاورزی است که به صورت تخصصی بر روی کشت گردو فعالیت کرده و بیش از 50 هکتار زمین را زیر کشت این محصول دارد و سالانه بیش از 20 رقم گردو تولید می کند.تمامی نهال های گردو تولید شده در این مجموعه دارای گواهی اصالت و بهداشت می باشد به همین دلیل با خرید نهال گردو از مجموعه بزرگ رویال نهال می توانید یک عمر با خیال راحت به باغداری خود ادامه دهید.

بیشتر (در حدود 90 درصد) باغات گردو موجود در کشور ما از نوع بذری هستند و چون عمر اقتصادی درخت گردو حتی از عمر انسان نیز بیشتر است، اصلاح این باغ ها با ارقام گردوی پیوندی بسیار سخت است؛ بنابراین رویال نهال به تمام افرادی که قصد احداث باغ گردو را دارند، توصیه می کند که با در نظر گرفتن تمام شرایط نهال های اصلاح شده ژنوتیپ رویال تیپ 7 را خریداری کنند و اگر به دنبال سوددهی بیشتر و سریع تر هستند، نهال گردو ژنوتیپ 7 را فقط از رویال نهال آرمین قاسمی بخرند.

خرید نهال گردو ژنوتیپ

شما باغداران عزیز می توانید هر آنچه در خصوص احداث باغ نیاز دارید، از رویال نهال دریافت کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان آن بهره مند شوید. رویال نهال بهترین پیشنهادها را در خصوص خرید نهال و احداث باغ به شما ارائه می دهد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن به سودآوری برسید و سرمایه خود را چند برابر کنید. جت مشاوره رایگان قبل از خرید و ثبت سفارش خود می توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه در ارتباط باشید.

09141811520

09201811520

09301811520

04445231520

جهت خرید نهال گردو و مشاوره رایگان به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.