هرآنچه باید درباره کارخانه رنگ اطلس فام سهند بدانید!

رپرتاژ آگهی: در این مطلب، می‌خواهیم کارخانه رنگ اطلس فام، از شرکت های رنگ و رزین و صادرکننده نمونه کشور را معرفی و بررسی کنیم.

اطلس‌فام؛ متعهد به کیفیت!

کارخانه رنگ اطلس‌فام با سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه همواره در حال تولید و عرضه محصولات نوآورانه است که هم از لحاظ زیبایی‌شناسی خوشایند محسوب می‌شوند، هم با محیط زیست سازگاری دارند و بادوام تولید هستند. لیست زیر تاریخچه فعالیت کارخانه رنگ اطلس‌فام را نشان می‌دهد:

  • 1390: تولید اسپری رنگ و تینر

  • 1392: عرضه اسپری‌های تخصصی (مانند شیشه پاک‌کن، انژکتور و روان‌کننده)

  • 1393: رنگ‌های صنعتی

  • 1395: واحد پلاستیک‌سازی

  • 1396: واحد تولید مواد اولیه تینر و حلال‌ها

  • 1397: انواع محصولات خودرو (بتونه سنگی، موم پاششی و خمیر درزگیر)

  • 1398: تولید محصولات چوب

  • 1399: عرضه رنگ‌های آکریلیک، پلی اورتان و اسپری آنتی گریول پاششی

  • 1400: آستر پلاستیک

  • 1401: تولید اسپری رنگ پاک کن و رنگ بر

  • 1402: رزین سازی و فاز 5

اطلس‌فام سهند و حضور جهانی

شرکت اطلس فام سهند با بیش از یک دهه سابقه درخشان در صنعت رنگ و رزین و صادرات محصولات باکیفیت به بیش از 20 کشور جهان توانسته است صادرکننده نمونه کشور شود. اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، در 2 سال متوالی، شرکت اطلس فام را با عنوان صادرکننده نمونه کشور معرفی کرد.

در حقیقت، شرکت اطلس فام سهند از صادرکنندگان مؤثر و ممتاز در حوزه صادرات غیرنفتی به‌شمار می‌رود. محصولات شرکت رنگ اطلس‌فام سهند به کشورهای آسیای جنوبی، آفریقای جنوبی، بخشی از آمریکا و کشورهای همسایه ایران صادر می‌شود.

تولید محصولات خلاقانه!

شرکت اطلس‌فام سهند از شرکت های تولید رنگ و رزین با محصولاتی براساس فناوری‌های نوین و آخرین پژوهش‌های علمی است. نوآوری و توجه به نیازهای بازار باعث شده محصولات شرکت رنگ اطلس‌فام به شهرتی فراتر از مرزهای ایران برسند. پوشش‌های تولید شرکت اطلس‌فام سهند علاوه بر ایجاد رنگ، دوام و قابلیت اطمینان را نیز افزایش می‌دهند.

شرکت اطلس‌فام از شرکت های تولید رنگ و رزین در ایران است که با خلاقیت خود بهترین راه‌حل‌ها را در صنعت رنگ ارائه می‌دهد. اطلس‌فام سهند با تعهد خود به نوآوری همواره محصولاتی پیشرفته ارائه می‌دهد که نیازهای در حال تکامل مشتریان را برآورده می‌کند.

برندهای زیرمجموعه شرکت اطلس فام سهند

این شرکت به‌تدریج با اتکا به مهندسان، پژوهشگران بخش تحقیق و توسعه و نیروی کار بومی توانست بیش از 40 درصد نیاز داخلی را با محصولاتی تحت برندهای NOY و هافمن (HOFMAN) تأمین کند و برند هافمن را در 11 کشور ازجمله ترکیه به ثبت برساند. اطلس فام با شعار «کیفیت برتری نیست، کیفیت تعهد ماست!» از بزرگ‌ترین شرکت های تولید رنگ و رزین در ایران محسوب می‌شود.

محصولات کارخانه رنگ اطلس فام سهند

اطلس‌فام سهند یکی از شرکت های تولید رنگ و رزین شناخته‌شده است که طیفی گسترده از محصولات مربوط به پوشش و رنگ را ارائه می‌دهد. برخی از محصولات کارخانه رنگ اطلس‌فام شامل موارد زیر می‌شود:

1. محصولات چوب: رنگ پلی اورتان، آکریلیک، نیتروسلولوزی، نیم پلی استر

2. محصولات خودرو: بتونه سنگی، انواع رنگ فوری و آکریلیک ماشین، خمیر درزگیر

3. اسپری‌ها: روان کننده، رنگ بر، چسب، ضد زنگ، انژکتور شوی، شیشه مات‌کن

4. تینرها: تینر فوری، آکریلیک، پلی اورتان، بیس کوت

5. رنگ‌های صنعتی: رنگ براق، نیمه براق، پرایمر

6. حلال‌های صنعتی: ایزوبوتیل استات، اتیل استات، متیل استات

این محصولات فقط بخشی از تولیدات کارخانه رنگ اطلس فام سهند محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است به وب‌سایت رسمی اطلس‌فام مراجعه کنید.

چشم‌انداز کارخانه رنگ اطلس فام

  • حفظ جایگاه برتر صادرکننده نمونه ملی

  • کسب رتبه نخست بازار داخلی

  • صادرکردن محصولات به نقاط دیگر جهان

  • بهبود مستمر کیفیت

  • تنوع محصولات تولیدی

  • کاهش قیمت محصولات و عرضه با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان

سخن آخر؛ محصولاتی با کیفیت جهانی!

کارخانه رنگ اطلس فام با ارائه محصولات باکیفیت از بهترین شرکت های تولید رنگ و رزین محسوب می‌شود که انواع محصولات موردنیاز بازار را عرضه می‌کند؛ تولیداتی مانند رنگ پلی اورتان چوب، رنگ آکریلیک چوب، انواع رنگ خودرو، بتونه سنگی، رنگ آکریلیک ماشین، آستر پلاستیک و آنتی گریول.

کارخانه رنگ اطلس فام سهند با تولید محصولات خلاقانه و باکیفیت توانست علاوه بر نیاز داخلی، تقاضای مشتریان خارجی را نیز تأمین کند. اکنون تولیدات شرکت اطلس فام سهند در حوزه رنگ و رزین به کشورهای همسایه، بخش‌هایی از آمریکا، آسیا و آفریقا صادر می‌شود و صادرکننده نمونه کشور به‌شمار می‌رود.

شما می‌توانید انواع رنگ، پوشش و تولیدات مرتبط با رنگ و رزین را از میان محصولات هافمن و NOY انتخاب کنید و پوششی یکدست، چشم‌نواز و مقاوم ایجاد کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.