فروش نهال لیبل دار با 20 درصد تخفیف به مناسبت روز طبیعت

رپرتاژآگهی: در این طرح تخفیفی ویژه تمامی نهال های موجود در رویال نهال  همگی شامل 20 درصد تخفیف ویژه می شوند. توجه کنید که موجودی برخی از ارقام پر فروش این نهال ها موجود است و اگر دیر بجنبید به اتمام می رسد. پس همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و احداث باغستان خود را به رویال نهال بسپارید.

در این طرح تخفیفی بهتر است کدام نهال ها را بخریم؟

یکی از چالش های باغداران انتخاب نهال برای کاشت است. این موضوع تا حد زیادی به اقلیم منطقه زندگی شما بستگی دارد. حتما شما محصولات شاخص منطقه زندگی خود را می شناسید، اما با رقم های تجاری آن آشنا نیستید. کارشناسان رویال نهال بهترین رقم تجاری برای کاشت در زمین و منطقه زندگی شما را ارائه می دهند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن از تمام باغداران منطقه زندگی خود پیشی بگیرید و ثروت زیادی به دست آورید.

فراموش نکنید که محصولاتی که نهال های لیبل دار و شناسنامه دار تولید می کنند از زمین تا آسمان با محصولات نهال های معمولی فرق دارند؛ به همین دلیل درآمد حاصل از فروش آن ها نیز چشمگیرتر است. نهال های رویال نهال تنها برای باغداران حرفه ای و افرادی که به دنبال درآمدهای چند صد میلیونی از باغداری هستند، مناسب است.

nfCxIZeWl6DJ

پرفروش ترین نهال رویال نهال با 20 درصد تخفیف

گردو ژنوتیپ 7 پرفروش ترین نهال نهالستان رویال نهال در سال گذشته بوده است که یکی از تجاری ترین نهال ها برای مناطق سردسیر و معتدل است. این نهال برتری بسیار ویژه ای نسبت به سایر نهال های گردو دارد و پیش بینی می شود در هر هکتار نزدیک به 1 میلیارد تومان سودآوری داشته باشد.

این نهال گردو منحصر به فرد را می توانید تنها از رویال نهال و با ۲۰ درصد تخفیف ویژه خریداری کنید. این نوع نهال بیش از ۱۰۰ سال عمر مفید دارند و می توانند با کمترین سرمایه اولیه بیشترین میزان سودآوری را برای باغداران به همراه داشته باشند. تولید ۱۵ تن محصول ناب با درصد پوچی نزدیک به صفر در هر هکتار برای نهال گردو شوخی نیست؛ به همین دلیل کارشناسان رویال نهال زمان زیادی برای تحقیق روی این گونه و مزایای احداث باغستان آن صرف کرده اند و آن را به عنوان یک نهال شاخص معرفی می کنند.

زردآلو؛ نهالی برای تمام اقلیم های کشور

زردآلو؛ نهالی برای تمام اقلیم های کشور

بسیاری از باغداران گمان می کنند که با آغاز فصل بهار دیگر نمی توانند نهال بکارند؛ در صورتی که این طور نیست. بسیاری از ارقام دیر گل و مثمر؛ مانند زردآلو را می توان در فصل بهار نیز کاشت. نهال زردآلو پرفروش ترین میوه تابستانی است و تقاضا برای تولید آن همیشه وجود دارد. این گونه شگفت انگیز واریته های مختلفی دارد و می توان آن را هم در مناطق گرمسیر و هم در مناطق سردسیر پرورش داد.

اگر می خواهید تجاری ترین نوع این نهال را با ۲۰ درصد تخفیف ویژه خریداری کنید، همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها در این زمینه بهره مند شوید. نهال های زردآلو موجود در رویال نهال همگی لیبل دار هستند و با نظارت جهاد کشاورزی تولید شده اند.

پرفروش ترین محصول ایران را با کمترین سرمایه اولیه تولید کنید

پرفروش ترین محصول ایران را با کمترین سرمایه اولیه تولید کنید

اواخر زمستان تا اوایل بهار بهترین زمان برای کاشت نهال انگور است که یکی از سودآورترین میوه ها را تولید می کند. از میوه های نهال انگور بیشترین فراوری به دست می آید و فروش آن به صنایع مرتبط می تواند سودهای کلان میلیاردی به همراه داشته باشد. بسیاری از باغداران انگور را مختص مناطق معتدل و گرمسیر می دانند؛ اما امروزه با پیشرفت علم، ارقامی تولید و اصلاح شده است که در مناطق سردسیر و نیمه گرمسیر هم قابل پرورش هستند.

در مجموعه رویال نهال  بیش از ۵۲ رقم از ارقام مختلف نهال انگور تولید می شود که همگی تجاری هستند و محصولاتی تجاری و بازار پسند تولید می کنند. تمامی این ۵۲ رقم با ۲۰ درصد تخفیف به باغداران عزیز ارائه می شود تا بتوانند با کمترین هزینه، نهالی مثمر و پربار برای باغستان خود خریداری کنند. اگر ساکن استان ‌های قزوین، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و خراسان های جنوبی و رضوی هستید، می توانید تجاری ترین نهال های انگور را برای زمین خود بخرید و ثروت خود را چندبرابر کنید.

o7LA697Dw7FF

باغداری امسال خود را با خرید نهال های لیبل دار آغاز کنید

خرید نهال های لیبل دار و شناسنامه دار تضمین بسیار مهمی برای کیفیت نهال و باردهی حتمی آن است. شرایط تولید نهال های لیبل دار بسیار خاص است و تولید آن در هر نهالستانی امکان پذیر نیست. رویال نهال یکی از معتبرترین نهالستان های مورد تأیید جهاد کشاورزی در غرب کشور است که نهال های باکیفیت و تجاری خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند.

رویال نهال برای حمایت مالی از باغداران، تمامی نهال های موجود خود را با 20 درصد تخفیف ویژه عرضه کرده است. شما باغداران عزیز می توانید این نهال ها را زیر قیمت بازار خریداری کرده و تابستان امسال نوبرانه های آن را برداشت کنید. رویال نهال علاوه بر 20 درصد تخفیف در زمان خرید، امکان مشاوره رایگان برای کاشت را هم برای باغداران عزیز فراهم کرده است تا با هیچ چالشی در زمان خرید نهال و کاشت آن مواجه نباشند؛ پس همین الان با شماره تماس های درج شده در وب سایت رویال نهال تماس بگیرید و از خدمات باغداری نوین آن ها بهره مند شوید.

09141811520

09201811520

09301811520

04445231520

جهت اطلاعات بیشتر و خرید نهال میتوانید به سایت ROYALNAHAL دات کام مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.