موندراپ، گران ترین نهال انگور در دنیا

رپرتاژ آگهی: این انگور از گونه های کم یاب محسوب می شود و باید از نهالستان های معتبر خریداری شود. رویال نهال بزرگ ترین تولیدکننده نهال انگور موندراپ در غرب کشور است که این نهال پیوندی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به باغداران عزیز به فروش می رساند. شما عزیزان می توانید برای خرید این نهال سودآور و صادراتی با کارشناسان رویال نهال در ارتباط باشید.

برترین مزایای انگور موندراپ نسبت به سایر نهال های انگور

نهال انگور گونه های بسیار متفاوتی دارد که ۵۲ نوع آن در نهالستان رویال نهال موجود است. به طور قطع می توان گفت که انگور موندراپ یکی از برترین و تجاری ترین نهال های انگور است که قیمت بسیار بالایی در بازارهای داخلی و خارجی دارد و ثروت زیادی را برای باغداران به همراه می آورد. اگر در زمینه کاشت و پرورش نهال انگور تجربه ای ندارید، می توانید روی کمک کارشناسان رویال نهال حساب کنید.

متفاوت ترین انگور را از این نهال برداشت کنید

یکی از بارزترین ویژگی های انگور موندراپ در مقایسه با سایر نهال های انگور، شکل ظاهری آن است. میوه های این نهال سردسیری بسیار کشیده هستند و پوستی نازک بنفش رنگ دارند. انگور موندراپ بدون هسته بوده و گوشتی لذیذ و آبدار دارد. وزن هر حبه از این انگور پیوندی صادراتی بین ۸ تا ۱۵ گرم است؛ از این رو باغداران کشور ما، انگور موندراپ را به بادمجان های بسیار کوچک تشبیه کرده اند. اگر آبیاری و کوددهی به نهال را به طور منظم انجام دهید، می توانید وزن میوه ها را تا حد زیادی افزایش دهید.

شروع باردهی در کمترین زمان ممکن

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن برداشت محصول از نهال های خود را آغاز کنید، انگور موندراپ بهترین گزینه برای شما است. باردهی این نهال فوق العاده ۲ سال پس از کاشت آغاز می شود. البته در نظر داشته باشید که شرایط اقلیمی، ارتفاع از سطح دریا، کوددهی، آبیاری و سایر موارد مربوط به رسیدگی نهال می تواند زمان باردهی را تغییر دهد.

باردهی 50 تنی در هر هکتار

باردهی 50 تنی در هر هکتار

یکی از مهم ترین ویژگی های انگور موندراپ که هر باغداری را برای کاشت آن ترغیب می کند، میزان باردهی آن در هر هکتار است. هر اصله نهال انگور موندراپ پیوندی قادر به تولید 70 الی 100 کیلوگرم محصول با کیفیت و مرغوب در یک سال است که این میزان در هر هکتار به 45 تا 50 تن می رسد. قیمت محصول این نهال فوق العاده گران است و از این نظر ارزش اقتصادی بسیار بالایی دارد.

اگر این نهال را برای کاشت در زمین خود انتخاب کرده اید، باید بگوییم که طول عمر این نهال فوق العاده در حدود 65 سال است. اگر می خواهید مدت زمان بیشتری از این نهال بهره برداری اقتصادی داشته باشید، باید رسیدگی به نهال را از هر لحاظی افزایش دهید. در این صورت می توانید 5 تا 10 سال دیگر به طول عمر این نهال انگور موندراپ بیفزایید. شاخه ‌های این نهال انگور به دلیل وزن بالای خوشه‌ ها، همیشه در حالت خمیده قرار دارند؛ بنابراین باید فاصله کاشت استاندارد رعایت شود

میوه این نهال روی دستتان نمی ماند

اگر از قابلیت صادرات میوه انگور موندراپ صرف نظر کنیم، باید بگوییم که این میوه در کشور ما نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. این میوه فوق العاده شیرین و خوشمزه است و بهترین گزینه برای تازه خوری محسوب می شود. بسیاری از افراد برای مهمانی های رسمی و لاکچری خود از انگور موندراپ بهره می گیرند و حاضر اند آن را به هر قیمتی خریداری کنند.

انگور شیرینی

از آن جایی که این انگور شیرینی فوق العاده ای دارد، برای تولید آبمیوه و کمپوت بهترین گزینه است؛ به همین جهت بسیاری از صنایع بزرگ برای تولید محصولات خود، به دنبال عقد قرارداد با باغدارانی که تولید کننده انگور موندراپ هستند، می گردند. این انگور کاربرد فراوانی برای تازه خوری و تهیه شیره انگور نیز دارد و در صنعت شرابگیری نیز به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

از آن جایی که انگور موندراپ بافت سفتی دارد، می توان آن را برای مدت طولانی در انبارها و یخچال های صنعتی نگهداری کرد و در زمان مناسب به بازار عرضه نمود. با استفاده از این قابلیت انگور موندراپ باغداران عزیز سود بسیار زیادی به جیب می زنند.

نهال انگور موندراپ به همین راحتی ها آفت زده نمی شود

در بیان مزایای انگور موندراپ باید این مورد را هم بیان کنیم که این نهال به دلیل اینکه اصلاح نژاد شده است، مقاومت بسیار بالایی در برابر آفات و بیماری ها دارد. البته برای افزایش این مقاومت لازم است که هر 3 ماه یک بار نهال را سمپاشی کنید تا در اثر هجوم حشرات و آفات، باردهی نهال کاهش چشمگیری پیدا نکند.

خرید نهال گردو ژنوتیپ

خرید نهال انگور موندراپ پیوندی با بهترین قیمت در رویال نهال

اگر می خواهید این نهال ارزشمند را خریداری کنید، بهتر است نهالستان هایی را انتخاب کنید که خود تولیدکننده این نهال هستند و آن را با حذف تمامی واسطه ها به دست شما می رسانند. رویال نهال برترین و بزرگ ترین تولید کننده انواع نهال در کشور است که تاکنون موفق شده است 52 گونه از بهترین نهال های انگور را در نهالستان خود پرورش دهد. انگور موندراپ یکی از این 52 گونه است که به صورت پیوندی در رویال نهال موجود است.

این نهال به همراه لیبل و شناسنامه ارائه می گردد و تأییدیه های لازم از سازمان جهاد کشاورزی را دارد. قیمت این نهال در مجموعه رویال نهال بسیار کمتر از آن مقداری است که فکرش را می کنید. شما عزیزان می توانید برای خرید، دریافت قیمت نهال و بهره مندی از مشاوره رایگان در خصوص نهال انگور موندراپ با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید. (حداقل فروش نهال انگور موندراپ در مجموعه رویال نهال ۱۰ اصله می باشد)

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۹۸۱۸۱۱۵۲۰

جهت خرید نهال انگور و مشاوره به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.