خرید دنا پلاس خشک از بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خودرو

رپرتاژ آگهی: البته این ظاهر و امکانات با قیمت بالایی همراه است و در چند وقت اخیر هم مدام افزایش داشته است. بطورکلی بازار خودرو دنا پلاس به دلایل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم، با تلاطم زیادی همراه است. به‌نحوی‌که تنها در 6 ماهه دوم 1402 نسخه لو آپشن آن حدود 200 میلیون تومان (حدود 33 درصد) گران‌تر شد.

این افزایش قیمت سرسام‌آور حساسیت‌ها برای خرید این خودرو را بالا می‌برد و قیمت فعلی دنا پلاس با دسترنج چند ساله برخی از خریداران برابری می‌کند که ممکن است با قرض و وام هم همراه باشد؛ البته برخی از خریداران هم با افزایش قیمت‌های اخیر قید خرید نسخه صفر آن را زده‌اند. به همین دلیل بیشتر این افراد نسبت به سالم‌بودن و امنیت معامله در خرید این خودرو نگران‌اند و به دنبال جایی می‌گردند که بتوانند با خیال راحت این خودرو را از آن بخرند.

همراه مکانیک یکی از معتبرترین پلتفرم‌های خرید و فروش خودرو است که به آن بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده هم می‌گویند. در این مطلب به شما می‌گویم که چرا می‌توانید برای خرید دنا پلاس صفر خشک و کارکرده به همراه مکانیک اطمینان کنید.

تضمین خرید دنا پلاس صفر و خشک

آپشن‌ها و به‌روز بودن دنا پلاس باعث شده است تا به گزینه‌ای مناسب برای خرید خودروی صفر تبدیل شود. متأسفانه عبارت «خودروی صفر خشک» از جمله اصطلاحاتی است که تعریف گسترده‌ای دارد و در بسیاری از پلتفرم‌های آگهی خودرو و بازارهای هفتگی از آن سوءاستفاده می‌شود. به‌عنوان مثال دست‌کاری کیلومتر خودرو و صفر کردن آن یکی از راه‌های کلاهبرداری از طریق فروش خودرویی است که کارکرد زیادی دارد و به دلیل داشتن ظاهر سالم، به جای خودروی خشک صفر جا زده می‌شود.

این در حالی است که در همراه مکانیک می‌توانید خودروی صفر خشک را با تضمین بخرید؛ چون همراه مکانیک تمامی خودروهای خود را پیش‌از آگهی کردن کارشناسی می‌کند و برای کارشناسی آن‌ها به شما ضمانت ۷ روزه می‌دهد. یعنی اگر خودروی دنا پلاسی را با عنوان صفر خشک از همراه مکانیک خریدید و بعداً خلاف آن ثابت شد، می‌توانید خسارت بگیرید.

کارشناسی کامل دنا پلاس صفر و کارکرده

کارشناس خودرو یک فرد متخصص و باتجربه است که وظیفه او بررسی سلامت تمامی بخش‌های یک خودرو از جمله بدنه، بخش فنی، موتور، گیربکس و جلوبندی، آپشن‌های و تجهیزات جانبی است.

همان‌طور که گفتیم همراه مکانیک تمامی خودروها را پیش‌از آگهی کردن کارشناسی می‌کند؛ اما ممکن است بعد از خواندن این جمله با خود بگویید که خودروی صفر که نیازی به کارشناسی ندارد! برخلاف تصورتان، باید بگوییم که بر اساس آمار سرویس کارشناسی خودرو همراه مکانیک، حدود 20 درصد خودروهای صفر هم ایراد فنی و بدنه دارند که ممکن است در کارخانه، نمایندگی یا پارکینگ مالک خودرو ایجاد شده باشد.

اگر به دنبال خرید خودروی کارکرده هم رفته باشید، احتمالاً می‌دانید که پیدا کردن خودروی کارکرده سالم و سرپا چقدر سخت است. با یان حال بد نیست بدانید که بر اساس گزارش سرویس کارشناسی همراه مکانیک، بالای 70 درصد خودروهای کارکرده ایراد فنی و بدنه دارند و وضعیت ایرادات بدنه خودروهای کارکرده داخلی بغرنج است؛ به‌نحوی‌که از هر 2 خودروی کارکرده داخلی یکی از آن‌ها ایراد بدنه دارد. این موضوع اهمیت خرید دنا پلاس صفر و کارکرده کارشناسی شده را به‌خوبی روشن می‌کند.

تنوع بالای تیپ، رنگ و قیمت دنا پلاس در همراه مکانیک

اگر این خودروی داخلی دلتان را حسابی برده و عزمتان را جزم کرده‌اید که حتماً آن را بخرید و افزایش قیمت آن شما را ناامید کرده است، نگران نباشید. در نمایشگاه همراه مکانیک می‌توانید خوش‌قیمت‌ترین دنا‌پلاس‌های بازار را پیدا کنید که به دلیل سال ساخت بالا (نهایتاً 6 سال) افت قیمت پیدا کرده‌اند و در عین حال نسبت به سال ساخت خود کارکرد کمی دارند؛ یعنی کارکرد سالانه آن‌ها زیر 20 هزار کیلومتر است.

همچنین در نمایشگاه همراه مکانیک می‌توانید انواع دنا پلاس لو آپشن، توربو اتومات، توربو آپشنال و 6 دنده را در رنگ‌های مختلف پیدا کنید و انتخاب‌های شما محدود به مدل و رنگ خاصی نمی‌شود.

تضمین امنیت معامله

حال که دارید برای خرید خودروی محبوب خود کلی هزینه می‌کنید و افزایش قیمت آن شما را منصرف نکرده، احتمالاً انتظار دارید که جدای از سالم‌بودن خودرو، خیالتان از امنیت معامله هم راحت باشد. برای راحتی خیالتان باید بگوییم که کارشناسان همراه مکانیک پیش‌از کارشناسی خودرو اطلاعات هویتی مالک و مدارک خودرو را هم بررسی می‌کنند و از صحت‌وسقم آن اطلاع پیدا می‌کنند. بعد از آگهی کردن خودرو هم شما با همراه مکانیک طرف هستید و خبری از مواجهه با دلال و کلاهبردار نیست.

همچنین کارشناسان همراه مکانیک از لحظه تماس برای هماهنگی بازدید خودرو تا تعویض پلاک همراه شما هستند و امنیت معامله را تضمین می‌کنند.

شفافیت در آگهی‌ها و قیمت‌های عادلانه

گزارش کارشناسی تمامی خودروهای همراه مکانیک به‌صورت کامل در هر آگهی درج می‌شود و با مشاهده آن می‌توانید به ریزترین ایرادات خودرو هم پی ببرید و با دید باز خرید کنید. تعیین قیمت هر خودرو هم بر اساس این گزارش، قیمت روز خودرو و معاملات واقعی بازار انجام می‌شود و به همین دلیل خبری از قیمت‌های دلخواه و عجیب‌وغریب نیست. به جز گزارش کارشناسی، در هر آگهی وضعیت بیمه و سند، محل بازدید، کیلومتر کارکرد و ... هم درج می‌شود.

امکان خرید اقساطی دنا پلاس

اگر بودجه شما به قدری است که امکان خرید نقدی آن را ندارید، توصیه می‌کنیم که از خرید این خودرو منصرف نشوید. در همراه مکانیک می‌توانید دنا پلاس صفر و کارکرده را به‌صورت قسطی و تنها با پرداخت 50 درصد مبلغ به‌عنوان پیش‌پرداخت، بخرید. مابقی مبلغ را هم می‌توانید در اقساط 6 تا 36 ماهه پرداخت کنید که از 2 تا 3 ماه بعد از تحویل خودرو شروع می‌شوند. سایر مزایای خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک را هم در ادامه می‌بینید:

  • اعتبارسنجی کوتاه‌مدت

  • تحویل 48 ساعته

  • ثبت سند شش‌دانگ خودرو از همان ابتدا به نام شما

  • عدم نیاز به ضامن

  • تضمین امنیت معامله و کارشناسی خودرو

برای خرید قسطی دنا پلاس روی لینک hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/irankhodro/denaplus/?credit=true کلیک کنید و شرایط فروش اقساطی خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک را مطالعه کنید. با خرید اقساطی دنا پلاس، ۴۸ ساعته مالک خودروی موردنظرتان خواهید شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.