سرمربی تیم‌ملی فوتبال دیروز از امکانات و زمین چمن باشگاه گسترش فولاد تبریز بازدید کرد. کارلوس کی‌روش که برای بازدید از امکانات شهر تبریز برای برپایی اردوی احتمالی تیم‌ملی در این شهر، وارد تبریز شده بود پس از جلسه‌ای که با مسوولان باشگاه و مالک گسترش فولاد داشت، از زمین چمن تمرینی و ورزشگاه بنیان دیزل که ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد است، بازدید به‌عمل آورد. کی‌روش پس از بازدید از این استادیوم در یک کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران تبریزی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان یکی از نیازهای فوتبال مدرن را داشتن امکاناتی وسیع دانست: «باعث افتخار ماست که امروز با دعوت مالک تیم گسترش فولاد در تبریز حضور داریم. می‌خواهیم هماهنگی‌های لازم را انجام داده و در آینده‌ای نزدیک اردوی تیم‌ملی را در شهر تبریز برپا کنیم. همان‌طور که مطلع هستید فوتبال مدرن امروز نیاز به امکانات وسیعی دارد. امکانات تاثیر بسیاری در موفقیت فوتبال مدرن امروز دارد و حتی باید روی جزئیات این مساله هم توجه ویژه‌ای صورت بگیرد. با امکاناتی که من امروز دیدیم، به نظرم تبریز می‌تواند میزبان تیم‌ملی باشد تا تیم‌ملی از امکانات خوب اینجا بهره‌ لازم را ببرد.»

کی‌روش درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند و وحید امیری که به یکی از آنها اجازه داده نشد تیم‌ملی را به دلیل مصدومیت همراهی کند و قرار است همراه با پرسپولیس به اردوی دبی برود، اظهار کرد: «شرایط این دو بازیکن متفاوت است. باتوجه به مصدومیتی که بیرانوند با آن مواجه شده، نمی‌توانیم درخصوص اعزام او به مالزی برای بازی با سوریه حتی فکر کنیم، اما درباره امیری پس از جلسه امروز تصمیم‌گیری خواهیم کرد. علیرضا بیرانوند مطمئنا در این اردو همراه ما نیست، اما امیدواریم که وحید امیری بتواند در بازی مقابل سوریه برای تیم‌ملی بازی کند.» سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درخصوص جدایی محمدرضا ساکت از تیم‌ملی نیز گفت: «من تعجب می‌کنم که ساکت از تیم‌ملی جدا شده است و برای اولین بار این مساله را می‌شنوم. من راجع‌به این مساله اطلاعی ندارم و از این بابت تعجب می‌کنم.» کی‌روش در مورد بازی حساس با سوریه هم گفت: «ما هفته آینده بازی رسمی مقدماتی جام‌جهانی را داریم و باید این را در نظر داشته باشیم که مهم‌ترین مطلب برای ما سه امتیاز است. با این حال ما در دی‌ماه یک اردوی تدارکاتی و یک بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد که مطمئنا در آن بازی دوستانه به بازیکنان جوان‌تر و کم تجربه فرصت بازی خواهد رسید تا آنها سطح فوتبال‌شان را یک پله بالاتر ببرند.»