سرمربی کروات پرسپولیس برخلاف بازیکنان این تیم، تاکید دارد که برای وصول مطالباتش مشکلی با باشگاه ندارد. او درمورد دیدار تیمش برابرالوحده نیز تاکید می‌کند مهم‌ترین بازی فصل برایش محسوب می‌شود. برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با «ایسنا» درباره حواشی این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس و تمرین نکردن چند روزه بازیکنان این تیم صحبت کرد. وی ابتدا در مورد تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: «من از نتیجه به‌دست آمده بسیار راضی و خشنودم. درست است که بازی را نبردیم اما با وجود اینکه ۲ بر صفر عقب بودیم، به بازی برگشتیم و درادامه در حالی که ۳ بریک باز هم عقب بودیم، توانستیم این بازی را ۳ بر ۳ کنیم. همه اینها نشان می‌دهد بازیکنانم با شجاعت و جنگندگی خودشان بازی را برگردانند. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم. فراموش نکنید ذوب‌آهن یکی از بهترین تیم‌های ایران است و ما نتوانستیم این تیم را تا به حال شکست دهیم. این را هم باید بگویم ما درهیچ بازی خانگی مقابل حریفان شکست نخورده‌ایم و این همه یکی از رکوردهایی است که از خودمان به‌جا گذاشته‌ایم. در پایان فصل هم سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم قهرمان شدیم.»

یکی از موضوعاتی که در چند روزگذشته موجب ایجاد حاشیه برای پرسپولیس شد، اعتصاب سه روزه بازیکنان این تیم بود. برانکو در این خصوص حق را به بازیکنان تیمش می‌دهد؛ «درست است که ما شکست نخوردیم و توانستیم بازی را برگردانیم اما تاثیرات تمرین نکردن بازیکنان در عملکردشان مشهود بود. به هرحال فوتبالیست حرفه‌ای باید به‌طور منظم تمرین‌های خودش را انجام دهد اما متاسفانه بازیکنان به‌خاطر عدم دریافت حق و حقوق‌شان تمرین نکردند. آنها به‌دنبال دریافت حق و حقوق‌شان هستند و کسی نمی‌تواند آنها را از تمرین‌نکردن منع کند. این بازیکنان رکوردهای زیادی را برای پرسپولیس به‌دست آوردند و قابل‌تحسین هستند.» طی روزهای گذشته شایعاتی هم پیرامون استعفای علی‌اکبر طاهری مطرح شد. سرمربی پرسپولیس نسبت به صحبت درباره این موضوع بی‌علاقه است؛ «علاقه‌ای ندارم درباره شایعات و خبرهایی که قطعی نیست، صحبت کنم.» زمانی که بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کرده بوند و تمرین نمی‌کردند با انتشار متنی در اینستاگرام خود به این مساله واکنش نشان دادند.

برانکو در این خصوص هم نظر جالبی دارد؛ «من معمولا صفحه شخصی بازیکنان را چک نمی‌کنم و نمی‌دانم آنها چه پستی در اینستاگرام می‌گذارند اما می‌دانم هواداران پرسپولیس ارزشمندترین سرمایه‌های تیم هستند و همه ما برای خوشحالی آنها تلاش می‌کنیم. ما قهرمانیم و بهترین نتایج را پس از سال‌ها برای پرسپولیس گرفتیم. بازیکنان من سزاوار تحسین هستند. آنها با غیرت خودشان تلاش کردند تا تیم قهرمان شود و با اختلاف امتیاز نسبت به حریفان در صدر جدول قرار بگیرد. مطمئنا این روند را هم در بازی‌های آینده ادامه می‌دهند تا هواداران خوشحال شوند.» پرسپولیس دریک دیدارحساس در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الوحده‌امارات برود. برانکواین بازی را مهم‌ترین بازی فصل پرسپولیس می‌داند و به بازیکنانش نیز هشدار می‌دهد با تمام توان بازی کنند؛ «این بازی، بازی فصل ما محسوب می‌شود یعنی بازی تمام بازی‌هاست برای ما. اگر می‌خواهیم شادی را دوباره به هواداران برگردانیم باید در این بازی پیروز شویم. مطمئنم اگر در این بازی پیروز شویم، به دور بعد صعود می‌کنیم. می‌خواهیم افتخارآفرینی کنیم. بازیکنان هم شرایط و اهمیت این بازی را درک کرده و با تمام توان بازی می‌کنند.» وی درباره روند دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس نیز گفت: «این یک مساله خصوصی بین من و باشگاه پرسپولیس است و مشکلی از این بابت ندارم.»