یازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران عصر امروز با برگزاری ۶ مسابقه در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد و در پایان این هفته، قهرمان نیم فصل مشخص خواهد شد. پیشگامانی‌ها که تا هفته دهم خود را به عنوان پدیده معرفی کرده‌اند و در صدر جدول قرار دارند در هفته یازدهم در خانه، میزبان میزان خراسان خواهند بود.

کویری‌ها با پیروزی در این مسابقه می‌توانند عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص دهند؛ باید دید مشهدی‌ها می‌توانند عنوان قهرمانی را از یزدی‌ها بگیرند یا اینکه پیشگامانی‌ها به روند موفقیت‌های خود ادامه داده و قهرمان می‌شوند.

در دیگر بازی حساس این هفته در آمل تیم‌های کاله و متین ورامین برابر هم قرار می‌گیرند. در این مسابقه فرهاد نظری افشار که فصل گذشته در کاله بازی می‌کرد باید برابر هم‌تیمی‌های سابقش صف‌آرایی کند.

با توجه به اینکه هر دو تیم از ستاره‌ها و بازیکنان نامداری برخوردار هستند، علاقه‌مندان به والیبال شاهد جدالی تماشایی خواهند بود. ورامینی ها با هدایت کارخانه در تلاش هستند کاله را مغلوب کنند تا در صورت لغزش پیشگامان بتوانند عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص دهند.

برنامه بازی‌ها در این هفته

نوین کشاورز ......................................... شهرداری ارومیه

پیشگامان کویر .......................................... میزان خراسان

کاله مازندران ............................................... متین ورامین

آلومینیوم المهدی .................................... شهرداری تبریز

باریج اسانس ................................................ پیکان تهران

سایپای البرز .............................................. جواهری گنبد