بابت قول‌هایی که دادم عذرخواهی می‌کنم!

کوروش باقری از مردم ایران بابت قول‌هایی که بابت موفقیت تیم‌های ملی وزنه‌برداری ایران در مسابقات جهانی و المپیک داده بود، عذرخواهی کرد. به گزارش ایسنا، سرمربی تیم‌های ملی که در آستانه اعزام به مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان به شدت ناراحت بود، درباره دلایل ناراحتی‌اش گفت: «متاسفانه در فاصله چند ساعت قبل از اعزام شاهد رفتارهایی هستیم که هم در روحیه کادر فنی تاثیر منفی می‌گذارد و هم عملکرد وزنه‌برداران را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.» باقری در این باره گفت: «مجید عسگری به عنوان یکی از شانس‌های مدال‌آوری ایران در مسابقات جهانی وزنه‌برداری الان دو روز است که تمرینات را رها کرده تا مشکل خروج از کشورش را حل کند. کیانوش رستمی و کیا قدمی هم که از شانس‌های مدال‌آوری ما هستند فردا چهارشنبه باید اعزام شوند، اما هنوز مشکل خروجی آنها برطرف نشده است و من نمی‌دانم که اصلا می‌توانم از آنها در مسابقات استفاده کنم یا اینکه باید با تیمی ناقص وزنه‌بردارانم را به روی تخته بفرستم.»

باقری همچنین با اشاره به مشکلاتی که در آستانه اعزام تیم برای خودش به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: «من هم کارمند شرکت نفت هستم، ولی با عرض تاسف باید بگویم با ماموریت من که سرمربی یکی از تیم های ملی کشورم هستم، جهت همراهی تیم وزنه‌برداری در مسابقات قهرمانی جهان موافقت نشده است.

این است جواب زحماتی که در این یک سال کشیده‌ام؟ با وجود چنین مشکلاتی چند ماه دیگر برای مسابقات انتخابی المپیک و سال آینده برای حضور در مسابقات المپیک هم با مشکلات روبه‌رو خواهیم بود.»