رئال، «شگفتی‌ساز» را حذف می‌کند؟

با برگزاری دو مسابقه برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب تکلیف تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص خواهد شد. رئال مادرید در حالی در سانتیاگو برنابئو میزبان آپوئل نیکوزیای قبرس خواهد بود که بازی رفت این دو تیم با برتری سه بر صفر شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسیده بود. در آن مسابقه کریم بنزما و کاکا برای رئالی‌ها گلزنی کردند تا صدرنشین لالیگا با خیالی آسوده گام به دیدار برگشت بگذارد.

رئال مادرید روی کاغذ صعود خود را به نیمه نهایی قطعی کرده است؛ اما بازیکنان آپوئل نیکوزیا که برای رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، تیم‌های بزرگی را حذف کرده‌اند و شگفتی ساز این رقابت‌ها بوده‌اند تمام تلاش خود را به کار خواهند بست و نمی‌توان آن‌ها را حریف دست و پا بسته‌ای قلمداد کرد.

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی، چلسی انگلیس در استمفوردبریج میزبان بنفیکای پرتغال است. دیدار رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر چلسی به پایان رسیده است.

چلسی که پس از اخراج آندره ویاس بواس با سرمربی موقت خود نتایج خوبی کسب کرده، امیدوار است که بتواند با کسب برتری در زمین خودی به مرحله نیمه نهایی این تورنمنت معتبر صعود کند.

برنده دیدار رئال مادرید و آپوئل نیکوزیا به مصاف برنده جدال دو تیم بایرن‌ مونیخ و مارسی خواهد رفت و در دیگر دیدار نیمه نهایی، برنده مسابقه چلسی و بنفیکا با برنده دیدار دو تیم بارسلونا و میلان روبه‌رو می‌شود. دو بازی امشب مرحله یک چهارم نهایی از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران آغاز می‌شود.