منصور برزگر: در آزاد و فرنگی 5 تا 7 مدال المپیک می‌گیریم

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد از عملکرد آزادکاران در مسابقه‌های گزینشی کسب سهمیه المپیک در قزاقستان راضی است و معتقد است که در رقابت‌های گزینشی بعدی در چین قطعا سهمیه وزن ۱۲۰ کیلوگرم را نیز خواهیم گرفت.

منصور برزگر در گفت‌وگو با «ایسنا» با اشاره به عملکرد راضی کننده ملی‌پوشان در قزاقستان گفت: اکنون ما در ۶ وزن جواز حضور در المپیک را کسب کرده‌ایم. در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز قطعا در مسابقه‌های گزینشی چین سهمیه این وزن را می‌گیریم.

وی ادامه داد: در مسابقه‌های قزاقستان تنها مشکل ما در وزن ۱۲۰ کیلوگرم بود که البته مساله تازه‌ای نیست. چون به دلیل اینکه ما مهره‌ای در حد و اندازه‌ی تایمازوف نداریم، نمی‌توانیم تا زمانی که او کشتی بگیرد شکستش بدهیم.

برزگر همچنین عنوان کرد: با توجه به پتانسیل‌های حال حاضر کشتی آزاد، در اکثر وزن‌ها شانس کسب مدال در المپیک وجود دارد. اگر در حق ما اجحاف نکنند در آزاد و فرنگی بین ۵ تا ۷ مدال به دست خواهیم آورد.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد رسول خادم را در این مدت که مدیر تیم‌های ملی کشتی شده چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: باید نتیجه کار خادم را در المپیک بسنجیم. تنها معیار المپیک می‌تواند سطح کشتی را بسنجد، حتی مسابقه‌های جهانی را نمی‌توان معیار مناسبی برای ارزیابی عملکرد تیم ملی دانست.