گروه ورزش- نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: با حل شدن موضوع حق پخش تلویزیونی تمامی نگرانی‌های AFC و فیفا برطرف شد. مهدی تاج گفت: دوشنبه با مسوولان عالی رتبه صدا و سیما دیداری داشتیم که خوشبختانه توافقات لازم برای حق پخش تلویزیونی صورت گرفت و پیش‌نویس قرارداد میان فدراسیون فوتبال و صدا و سیما تهیه شد که به‌زودی این قرارداد به صورت رسمی منعقد می‌شود.

وی ادامه داد: با امضای این قرارداد نگرانی‌های AFC و فیفا برطرف شده و تمامی خواسته‌هایی که از فدراسیون فوتبال ایران وجود داشت، برآورده شده است. امیدواریم با این کار حضور هر چهار سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شود. رییس کمیته تیم‌های ملی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال نیز گفت: وضعیت تیم بسیار خوب است و تیم ایران به‌زودی در بازی‌های غرب آسیا حضور پیدا می‌کند و پس از آن با تیم ازبکستان دیداری تدارکاتی خواهد داشت. البته زمان این بازی تغییر خواهد کرد و امکان دارد محل آن نیز به ازبکستان برود. وی افزود: در صورتی که زمان بازی با ازبکستان را تغییر نمی‌دادیم مجبور بودیم یکی، دو هفته از مسابقات لیگ برتر را لغو کنیم که علی دایی با این موضوع موافق نبود.

تاج درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی نیز گفت: علی دایی مشغول بررسی گزینه‌های خود است که در آینده خودش نام حریفان تدارکاتی ایران را اعلام می‌کند.