تیم بسکتبال مهرام به منظور حضور در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا عصر چهارشنبه تهران را به مقصد جاکارتا ترک می‌‍‎کند. این برای نخستین ‌بار است که مهرام در این مسابقات شرکت می‌کند. تیم مهرام به عنوان قهرمان غرب آسیا در این دوره از مسابقات که حکم انتخابی اولین دوره مسابقات باشگاه‌های جهان را هم دارد، شرکت می‌کند. مصطفی هاشمی که پیش از این حضور در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا را در راس تیم صنام تجربه کرده است، برای تقویت ترکیب تیم، سامان ویسی، حامد آفاق و جکسون برومن را به عنوان نیروی کمکی به خدمت گرفته است. آیدین کبیر، هومن رضایی، مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی، حامد سهراب نژاد، کاوه قریه، مهراد آتشی، کاوه نورافزا و پریست دیگر بازیکنان اعزامی به مسابقات اندونزی هستند.

بیستمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ۲۲ اردیبهشت‎ماه در جاکارتا اندونزی آغاز شده و به مدت ۹ روز ادامه خواهد داشت. گروه‎بندی ۱۰ تیم شرکت‎کننده در این بازی‎ها به این شرح است:

گروه A: مهرام ایران، الریاضی لبنان، سانگ‌مو کره‌جنوبی، اسمارات گیلاس فیلیپین و القادسیه کویت / گروه B: العربی قطر، الوصل امارات، زین اردن، یانگ‌کیگز هندوستان و ساتریامودا اندونزی / تیم مهرام که یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی به حساب می‌آید در نخستین روز این مسابقات با قرعه استراحت روبه‌رو است. شاگردان مصطفی هاشمی در روز دوم به مصاف اسمارات گیلاس فیلیپین می‌رود که توسط رایکو ترومن (سرمربی پیشین تیم ملی ایران) هدایت می‌شوند. الریاضی لبنان اصلی‌ترین حریف مهرام در مرحله مقدماتی است. دیدار این دو تیم در روز سوم مسابقات برگزار خواهد شد. سانگ‌مو کره‌جنوبی و القادسیه کویت نیز حریفان بعدی مهرام هستند.