عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال تهران گفت:‌ فیروز کریمی حتی در صورت کسب نکردن جام برای باشگاه استقلال، در فصل آینده نیز سرمربی این تیم باقی خواهد ماند. نفریه پس از برتری استقلال در دیدار مقابل راه‌آهن اظهار کرد: این اطمینان را می‌دهم که حتی اگر استقلال در این فصل جامی به دست نیاورد فیروز کریمی در فصل آینده نیز سرمربی تیم استقلال خواهد بود. وی افزود: از زمانی که فیروز کریمی به استقلال آمد، تیم در حال رشد بود، اما پس از تعطیلات عید، تا اندازه‌ای دچار افت شدیم که خوشبختانه اکنون شرایط بهتر شده است.

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: اگر منصفانه قضاوت کنیم، در دیدار مقابل پگاه و ابومسلم نیز حق استقلال شکست با آن نتایج نبود. در هر صورت تمامی اعضای هیات‌مدیره هم قسم شده‌اند که کریمی را تحت هر شرایطی در تیم نگه دارند.

وی افزود: از کریمی برای سال ۸۷ برنامه خواستیم تا نقاط ضعف تیم برطرف شود.

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال درباره موضع سازمان بازرسی کل کشور در خصوص منع تصدی بیش از یک شغل برخی از اعضای هیات‌مدیره‌باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نیز گفت: عضویت در هیات‌مدیره باشگاه استقلال یک افتخار بزرگ است. حضور در هیات‌مدیره استقلال برای ما حقوقی ندارد بلکه تنها موجب افتخار است. در هر صورت واحد حقوقی سازمان تربیت بدنی پیگیر این موضوع است و تصمیم نهایی نیز با آن‌ها خواهد بود.

نفریه درباره وضعیت همکاری ناصر حجازی با باشگاه استقلال در فصل آینده نیز گفت: در این مورد فتح‌ا...‌زاده مدیر عامل باشگاه باید تصمیم‌گیری کند.