پیشنهادی از بوندس لیگا،‌ کویت و امارات به وحید‌هاشمیان

مدیر برنامه‌های مهاجم ایرانی تیم‌هانوفر گفت: وحید‌هاشمیان علاوه بر بوخوم، از دسته اول و دوم بوندس‌لیگا، فوتبال کویت و امارات با پیشنهاد روبه‌رو است.

لارس ویلهلم بائوم گارتن در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: قرارداد‌هاشمیان با‌هانوفر در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. او مصمم است که این تیم را ترک کند. وی افزود: بوخوم از مدتی قبل ابراز علاقه‌مندی کرد تا بار دیگر‌هاشمیان را به خدمت بگیرد. مذاکراتی انجام شد؛ حتی مارسل کولر،‌ سرمربی بوخوم نیز ابراز علاقه کرد تا از‌هاشمیان که سابقه خوبی نیز داشته، ‌استفاده کند.

وی عنوان کرد: بوخوم شرایط خوبی را برای وحید‌هاشمیان در نظر گرفته و به عنوان یکی از گزینه‌های قابل تامل مطرح است.

مدیر برنامه‌های هاشمیان اظهار داشت: بوخوم تنها پیشنهادی نیست که از بوندس لیگا مطرح باشد. وی با تقاضا‌های دیگری نیز از دسته اول و دسته دوم نیز روبرو است.

بائوم گارتن در مورد احتمال حضور مهاجم ایرانی در تیمی از اتریش، عنوان کرد: خبر حضور وحید‌هاشمیان در این کشور شایعه است چرا که تاکنون با پیشنهادی جدی مواجه نشده است.

وی در خصوص تقاضاهای غیر‌بوندس لیگایی برای مهاجم ایرانی، گفت: اگر بخواهم درخصوص درخواست‌هایی که خارج از بوندس لیگا در مورد وی به دستمان رسید، ‌توضیح دهم، باید به این نکته اشاره کنم که از قاره آسیا پیشنهاد دارد.

او ادامه داد:‌ علاوه بر بوندس لیگا، وحید از کویت و امارات نیز پیشنهاد بازی دارد؛ اما به او توصیه کردم فکر رفتن به این کشورها را نکند. او هنوز قابلیت بازی درسطح بالای بوندس لیگا را دارد و می‌تواند در این لیگ اروپایی حضور داشته باشد. در زمان بازنشستگی می‌تواند بحث بازی در کویت یا امارات را جدی بگیرد.