مرفاوی: آینده استقلال در لیگ نهم روشن است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از نوع قرارداد روته مولر با باشگاه استقلال اطلاعی ندارم؛ اما او به عنوان مربی و مشاور فنی باید تمام مدت در کنار ما باشد.

عبدالصمد مرفاوی پیرامون شرایط فعلی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از شنبه تمرینات ما به طور جدی شروع شد و تا پیش از آن هدف از تمرین بیشتر دور هم جمع شدن بازیکنان بود. برخی از بازیکنان استقلال با باشگاه مشکلات اداری داشتند که خوشبختانه حل شد و تقریبا همه آنها در اولین جلسه‌ تمرینات جدی استقلال حاضر شدند.

امیدوارم طی یکی دو روز آینده رینالدو و فابیو جانواریو بازیکنان خارجی ما به همراه نفرات ملی پوش به تمرینات اضافه شوند تا شرایط به طور کامل پیش رود.

سرمربی تیم استقلال پیرامون صحبت‌های اریش روته مولر که گفته بود نمی‌توانم امسال تمام وقت در خدمت تیم استقلال باشم، گفت: این صحبت او را نشنیده‌ام و از نوع و نحوه‌ قراردادش با باشگاه استقلال اطلاعی ندارم؛ اما تا جایی که می‌دانم او به عنوان مربی در کنار ما است و باید در تمام مدت کنار تیم استقلال باشد.

طبق آخرین خبرهایی که دارم او باید طی همین روزها به جمع ما اضافه شود.

مرفاوی همچنین درباره‌ «کرافت» مربی بدنساز آلمانی تیم استقلال که شنبه بازیکنان این تیم را تمرین داد نیز گفت: او مربی خوبی است و از نظر دانش فنی شرایط لازم را دارد. کرافت تمرینات بدنسازی مناسبی را انجام داد و فکر می‌کنم در روزهای آتی بتوانیم به هماهنگی بیشتری با هم برسیم.

وی که در تمرینات شنبه استقلال خود نیز در میان سایر بازیکنان تیم تمرین می‌کرد در این باره گفت: می‌خواهم در تمرینات استقلال فعال باشم و ورزش را برای فیزیک خودم هم ادامه بدهم.

ممکن است نظراتی در این باره از سوی برخی تماشاگران و هواداران استقلال مطرح شود و سعی می‌کنم اهمیتی به آن ندهم و بیشتر توجهم را معطوف به هدف اصلی‌ام؛ یعنی موفقیت تیم استقلال کنم.

وی همچنین با روشن توصیف کردن آینده تیم استقلال در لیگ نهم تصریح کرد: با توجه به مجموعه ای که در حال حاضر در تیم استقلال تشکیل دادیم به آینده این تیم در لیگ برتر خوشبین هستیم.

یدک کشیدن عنوان قهرمانی لیگ هشتم وظیفه‌ ما را در این فصل بسیار سخت‌تر از گذشته می‌کند که امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر امسال نیز به مانند گذشته موفق باشیم.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، هدف اصلی استقلال در رقابت‌های امسال موفقیت در لیگ برتر است و پس از آن نیز روی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و سپس جام حذفی متمرکز خواهیم شد و سعی می‌کنیم برنامه‌ها را مرحله به مرحله جلو ببریم.