قرارداد مربیان و بازیکنان متخلف فسخ می‌شود

رییس سازمان لیگ برتر هشدار داد بلافاصله پس از محرز شدن تخلف مربیان و بازیکنان تیم‌های لیگ برتری، قرارداد آنها با باشگاه‌های مطبوع فسخ خواهد شد. عزیزالله محمدی ضمن بیان مطلب فوق افزود: در راستای اجرای منشور اخلاقی سازمان لیگ برتر، از مبادی ذی‌ربط در مورد وضعیت مربیان و بازیکنان استعلام کردیم و تا زمانی‌که پاسخ این استعلامات را دریافت نکنیم، در مورد آنها اظهارنظر نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مربیان و بازیکنان از عملکرد شخصی خود اطلاع دارند، در صورتی‌که با یک باشگاه قراردادی منعقد کنند و پس از مدتی در استعلامات سازمان لیگ موارد تخلف آنها اثبات شود، در همان زمان قراردادشان با باشگاه مطبوع لغو شده و ضمن بازگرداندن مبالغ دریافتی، کمیته انضباطی هم خسارت وارده به باشگاه را مشخص کرده که باید این مبلغ هم توسط بازیکن پرداخت شود.

رییس سازمان لیگ برتر همچنین تاکید کرد: تا این لحظه دو مربی تعلیقی هستند که با ارائه تعهد به سازمان لیگ فعالیت آنها مجاز اعلام شده، اما هر زمان مشکلات گذشته را تکرار کنند، با محرومیت روبه‌رو خواهند شد.

همچنین یک مربی هم به مدت یکسال محروم شده است که این موضوع به وی اعلام شده اما نامش اعلام نخواهد شد. محمدی در پایان تاکید کرد: تمام باشگاه‌ها می‌توانند همانند یکی دو باشگاه، پیش از عقد قرارداد با مربیان و بازیکنان مدنظر خود، از ما استعلام بگیرند و ما هم پاسخ آنها را خواهیم داد.