رضاییان پنجمین مدال کاروان ایران را کسب کرد

رقابت‌های دسته ۶۹ کیلوگرم وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی با حضور ۱۶ وزنه‌بردار در دو گروه A و B برگزار شد که طی آن مرتضی رضاییان با رکورد مجموع ۳۲۴ کیلوگرم و ۳۰۰ گرم وزن بدن بیشتر نسبت به حریفی از کره شمالی، در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره را از آن خود کرد. آرش میراسماعیلی حذف شد

در ادامه رقابت‌های وزن منفی ۶۶ کیلوگرم بازی‌های آسیایی آرش میراسماعیلی در گروه بازنده‌ها به مصاف هوم کیوهونگ رفت و با امتیاز ایپون به این حریف کره‌شمالی باخت تا در شانس مجدد از رسیدن به مدال برنز بازی‌های آسیایی باز بماند.

محسن شادی فینالیست شد

در مسابقات قایقرانی روئینگ بازی‌های آسیایی محسن شادی در بخش تک نفره سبک وزن با زمان ۷ دقیقه و یک ثانیه و ۳۵ صدم ثانیه در گروه پنج نفر اول شد و به فینال این ماده راه یافت. البته سایر ورزشکاران ایران در روئینگ عملکرد خوبی نداشتند.

عمان حریف تیم امید ایران شد

پس از آنکه دیروز تیم فوتبال امید ایران توانست با نتیجه ۳ بر صفر مالزی را از پیش رو بردارد، تیم عمان هم در مرحله یک هشتم با همین نتیجه هنگ کنگ را شکست داد تا حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی این بازی‌ها باشد.

خداحافظی محمد علیرضایی از تیم ملی شنا محمد علیرضایی دارنده عنوان چهارمی شنای بازی‌های آسیای گوانگجو از تصمیمش برای خداحافظی از مسابقات ملی خبر داد.

علیرضایی گفت: تصمیم گرفته‌ام از شنای ملی خداحافظی کنم. برای همین بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه ملی دیگری شرکت نمی‌کنم. فقط برای یکی دو سال در لیگ مسابقه می‌دهم.

تیم تفنگ درازکش بانوان ایران در رده نهم آسیا

در ادامه مسابقات تیراندازی بازی‌های آسیایی گوانگجو تیم تفنگ ۵۰ متر درازکش بانوان ایران به مصاف ۱۴ تیم دیگر از این قاره رفت در این بخش در رده نهم آسیا ایستاد.

والیبال ایران عربستان را شکست داد

تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو عربستان را با نتیجه ۳برصفر شکست داد. ایران روز سه‌شنبه در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل اندونزی قرار می‌‌گیرد.