حقیقی تا اطلاع ثانوی محروم شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دروازه‌بان تیم پرسپولیس را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کرد.

علیرضا حقیقی به دلیل تخلف انضباطی در دیدار مقابل شاهین بوشهر، با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده ۱۱ آیین‌نامه انضباطی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم و حضور در مسابقات رسمی‌محروم بوده و باید روز سه شنبه ۱۷ اسفند جهت ادای توضیحات، در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور داشته باشد.با‌این شرایط حضور وی در دربی پایتخت با تردید همراه است.

نکونام گلزن ترین‌هافبک دفاعی لالیگا شد
جواد نکونام بازیکن‌ایرانی تیم فوتبال اوساسونا از نگاه کارشناسان روزنامه آ.اس اسپانیا به عنوان گلزن‌ترین‌هافبک دفاعی لالیگا طی سه سال گذشته برگزیده شد.کاپیتان تیم ملی‌ایران با بیست گل زده در لالیگا به‌این عنوان رسیده است. نکونام سه سال پیش با باشگاه اوساسونای اسپانیا قرارداد بست و طی مدت حضورش در‌این تیم همواره بازیکنی بوده که در ترکیب اصلی تیم خود بازی کرده است.

شاغلام سرمربی پنهان برق


غلامحسین پیروانی اگر چه به صورت رسمی‌هیچ نقشی در برق شیراز ندارد، اما به صورت پشت پرده امور فنی تیم را هدایت می‌کند. حسین زاده سرمربی برق که رفاقت دیرینه‌ای با شاغلام دارد بنا به توصیه‌های وی بهرام اسماعیلی را به خط حمله برد و تغییرات دیگری را در ترکیبش به وجود آورده است. اعتصاب یک روزه بازیکنان برق زمانی شکسته شد که پیروانی بازیکنان را به منزل خود دعوت کرد و به آنها قول داد که مشکلات مالی شان را حل خواهد کرد.

احتمال حضور پروین روی نیمکت
بعد از کسب نتایج ضعیف استیل‌آذین در هفته‌های اخیر، بالاخره محمدخاکپور تصمیم گرفت از سرمربیگری این تیم کنار برود. محمد خروطی عضو هیات مدیره این باشگاه گفت: خاکپور خداحافظی کرده و قرار نیست دیگر با تیم کار کند. با این شرایط خود پروین تمرینات را زیر نظر می‌گیرد، اما باشگاه استیل‌آذین علاقه دارد خود پروین مسوولیت سرمربیگری تیم را به عهده بگیرد.