مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با این که با یک تساوی هم به مرحله بعد صعود می‌کنیم، اما در این بازی فقط به فکر پیروزی هستیم و می‌دانیم دل بستن به یک مساوی، حکم مرگ ما را در پی خواهد داشت. منصور ابراهیم‌زاده در رابطه با بازی امروز این تیم برابر الشباب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: در این بازی از آماده‌ترین و بهترین بازیکنانمان استفاده می‌کنیم و سعی می‌کنیم با شکست الشباب نشان دهیم پیروزی دور رفت اتفاقی نبوده است.

ابراهیم‌زاده تیم الشباب را خطرناک دانست و گفت: از همان ابتدا می‌دانستیم جدی‌ترین رقیب ما در راه صعود همین تیم الشباب است. آنها واقعا قدرتمندند و اگر این بازی را دست کم بگیریم بزرگ‌ترین اشتباهمان را انجام دادیم.

وی خاطر نشان کرد: توقع ما از تماشاگران این است که در ابتدا با حضور گسترده خودشان، مشوق ما باشند و از ابتدای بازی تا دقیقه ۹۰ تیم ما را تشویق کنند، ضمن این که از آنها می‌خواهیم از پرداختن به حاشیه‌ها خودداری کرده و با حمایت از تیم خودشان ما را در رسیدن به پیروزی یاری رسانند.

ابراهیم‌زاده در مورد محرومان احتمالی بازی گفت: سعید بیات به دلیل محرومیت و میثم سلیمانی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نیستند. البته محرم نویدکیا به تمرینات برگشته است و در صورت صلاحدید کادر فنی به بازی خواهد آمد. آرمناک پطروسیان هم از یکشنبه به تمرینات تیم برگشته و خوشبختانه با ترکیبی کامل گام به این مسابقه حساس خواهیم گذاشت.

او در پایان گفت: ترکیب اصلی تیم امروز بعد از تمرین در ورزشگاه فولادشهر مشخص می‌شود، اما چیزی که مشخص است این است که احتمالا با یکی دو تغییر نسبت به بازی با الوحده سوریه در این بازی ظاهر می‌شویم.