برخی از اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد دیروز برای دریافت مطالبات معوقه خود به فدراسیون کشتی مراجعه کردند که پاسخ‌های همیشگی و بی‌نتیجه مسوولان مالی فدراسیون باعث درگیری شد. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد طلایی، علیرضا رضایی و رضا لایق ظهر دیروز برای دریافت ماه‌ها حقوق عقب افتاده خود و ملی پوشان به فدراسیون کشتی مراجعه کردند که گویا پاسخ بی‌نتیجه مسوولان مالی فدراسیون به مربیان تیم ملی باعث درگیری شدید لفظی شد. این در حالی است که سرپرست فدراسیون کشتی از رویارویی با طلبکاران فدراسیون اعم از مربیان تیم‌های ملی خودداری کرده است. به گفته برخی شاهدان آثار این درگیری در پراکندگی وسایل اتاق و میز مسوول مالی و ذی‌حساب فدراسیون کشتی به وضوح قابل مشاهده بوده است!

درگیری ظهر دیروز مربیان تیم ملی کشتی در فدراسیون در شرایطی رخ داد که جامعه کشتی ایران طی روزهای اخیر به رفتار تبعیض آمیز سرپرست وزارت ورزش با ملی پوشان انتقاد کرده و این رفتار را به هیچ وجه در شأن و جایگاه ورزش اول ایران نمی‌دانند.

محمد طلایی در گفت‌وگو با «ایسنا» اظهار کرد: حدود هفت ماه حقوق طلب داریم. بعد از رقابت‌های جهانی ۹۰۰ میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز شده، اما هنوز هیچ حقوقی به مربیان نداده‌اند، در حالی که حقوق کارمندان پرداخت شده است. امروز هم همراه رضایی و لایق به فدراسیون آمدیم تا حقوقمان را مطالبه کنیم.

آقای خطیب می‌گوید: بروید چک حقوقتان را بگیرید، اما مسوول مالی می‌گوید که چکی در کار نیست! وی ادامه داد: من زیاد به فدراسیون نمی‌آیم، این یک بار هم که آمدم می‌بینم که این طور با بی احترامی برخورد می‌کنند و به ما جواب سربالا می‌دهند. رییس فدراسیون دستوری می‌دهد، ولی مسوول امور مالی اجرا نمی‌کند و اصلا مشخص نیست در فدراسیون چه خبر است.

فعلا هم گفته‌اند که تا یکشنبه حقوقتان را می‌دهیم و قرار است تا آن زمان صبر کنیم. مربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: از یک طرف حقوق ما در شرکت نفت قطع شده و می‌گویند: باید از فدراسیون حقوق بگیرید و از طرف دیگر فدراسیون توجهی نمی‌کند.

انگار هیچ دلسوزی وجود ندارد. وزارت ورزش هم هیچ سراغی از ما نمی‌گیرد. این همه نارضایتی در کشتی وجود دارد و ما از وزارت ورزش می‌خواهیم تا دست‌کم نماینده‌ای بفرستند و وضعیت کشتی را مشخص کند. طلایی در پاسخ به این سوال که اگر تکلیف مشخص نشود چه می‌کنید؟ اظهار کرد: فعلا تصمیمی درباره بعد نگرفته‌ایم. کشتی ایران بعد از ۴۸ سال خارج از خانه قهرمان جهان شد، اما حتی یک تشکر درست و حسابی هم از کشتی‌گیران و مربیان صورت نگرفت.