رفتار قابل تقدیرکریستیانو رونالدو رونالدومهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید یک هوادار نوجوان لهستانی را که به دلیل یک حادثه رانندگی به کما رفته بود به سانتیاگوبرنابئو دعوت کرد.

۲ ملی‌پوش محروم‌ تنیس بخشیده شدند
انوشا شاهقلی و شاهین خالدان که مدتی قبل از حضور در کلیه فعالیت‌های تنیس محروم شدند، بخشیده شده و توانستند مجوز لازم برای حضور در مسابقات فیوچرز کیش را بگیرند.

مازندران بهترین هیات کشتی ایران شد
فدراسیون کشتی رده‌بندی هیات‌های کشتی برتر سال ۱۳۹۲ را اعلام کرد. در این رده‌بندی استان‌های مازندران، تهران، خوزستان، کرمانشاه، خراسان رضوی و لرستان به ترتیب مقام‌های اول تا ششم را کسب کردند.

روشن: تیم ملی را کی‌روش به جام‌جهانی نبرد!
حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است کی‌روش تیم ملی ایران را به جام جهانی نبرده، بلکه تیزهوشی بازیکنان، غیرت و دعای مردم باعث این اتفاق شده است.

تمدید قرارداد جباری با الاهلی
مجتبی جباری بازیکن ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر قرارداد خود برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

سرمربی آلمانی تیم ملی واترپلو به تهران می‌آید
لوتوس مولر سرمربی آلمانی تیم ملی واترپلو برای نظارت و مدیریت تمرینات تیم ملی واترپلو صبح سه‌شنبه وارد تهران می‌شود.

تیم ملی فوتسال اسپانیا به ایران می‌آید
رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از احتمال سفر تیم ملی فوتسال اسپانیا به ایران برای بازی با تیم ملی در بهمن‌ماه ۱۳۹۳ خبر داد.

صعود جودوکاران ایران در رنکینگ جهانی
تازه‌ترین رده‌بندی بهترین‌های جودو جهان حکایت از صعود امیر قاسمی نژاد و جواد محجوب دو جودوکارایرانی بعد از حضور در رقابت‌های گرجستان و ترکیه دارد.

پیروزی شاگردان قطبی در خانه حریف
تیم فوتبال شیمیزو اس پالس که افشین قطبی را به عنوان سرمربی در اختیاردارد در هفته ششم جی‌لیگ میهمان ونتفورت کوفو بود و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. این برد دومین پیروزی شاگردان قطبی در جی‌لیگ پس از چهار بازی متوالی بود و آنها به امتیاز هفت رسیدند.

حقیقی: به لیگ ایران باز نمی‌گردم
علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دو، سه فصل آینده به باشگاه‌های ایرانی برنمی‌گردم و در فوتبال اروپا به کارم ادامه خواهم داد.