اکبر ایرانمنش مدیرعامل تیم مس کرمان درباره احتمال خرید امتیاز توسط مسوولان مس کرمان اظهار کرد: این بحث مربوط به مسوولان کارخانه است. تا جایی که می‌دانم قرار است این موضوع مطرح شود. گزینه خریدمان هم پدیده شاندیز است که باید مذاکراتی صورت بگیرد و ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
رقابت خوبی میان سنگین وزن‌ها وجود دارد
رشید شریفی با اشاره به حضور چهار وزنه‌بردار در دسته فوق سنگین گفت: رقابت خیلی خوبی میان چهار وزنه‌بردار است و ۲ نفری که پس از رکوردگیری برای بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی انتخاب می‌شوند، قطعا روی سکو هستند.

هشدار پلیس به مسافران جام‌جهانی
رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی گفت: پس از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، آژانس‌ها و موسسات سیاحتی با تبلیغ دروغین در فضای مجازی سعی در کلاهبرداری از مسافران دارند.

تمرین شاگردان محمد بنا به روزهای پایانی رسید
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حالی تمرینات آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارند که تا پایان ماه جاری، راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهند شد.

۶۰ درصد بازیکنان استقلال باید بروند
صادق ورمزیار بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم ۵۰ تا ۶۰ درصد بازیکنان استقلال باید از این تیم بروند و به جای آنها بازیکنان جوان بیایند تا شادابی به استقلال بازگردد.

راز مصدومیت رونالدو مشخص شد
کریستیانو رونالدو قطعا به فینال جام حذفی نخواهد رسید، اما مصدومیت‌های او حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه دارد. ستاره پرتغالی، با شرکت‌های مختلف زیادی قرارداد تبلیغاتی دارد و برای اینکه در تمام آنها نقش پررنگی داشته باشد نمی‌تواند خیلی کامل استراحت داشته باشد.

وقتی نیمار دی‌جی می‌شود
نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا با همکاری کمپانی ژاپنی «پاناسونیک» اقدام به انتشار کلیپ جالبی کرد. در فیلم منتشرشده نیمار با ایستادن پشت دستگاه دی‌جی که به شکل کف کفش فوتبال طراحی شده آهنگی را به‌طور زنده با این دستگاه پخش می‌کند که ترکیبی از صدای ضربه زدن به توپ و صدای تشویق نیمار توسط هوادارانش است.

حکم جلب یک بازیکن، دلیل عدم سفر فتح‌الله‌زاده
دلیل نرفتن مدیرعامل باشگاه استقلال همراه اعضای کاروان این تیم به عربستان مشخص شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی فتح‌الله‌زاده که قرار بود روز دوشنبه همراه کاروان استقلال به عربستان سفر کند، از این کار منصرف شد و در تهران ماند.
دلیل این موضوع این بود که فردی حکم جلب یکی از بازیکنان استقلال را گرفته بود و این بازیکن نمی‌توانست از کشور خارج شود، به همین دلیل فتح‌الله‌زاده تصمیم گرفت در تهران بماند و این مشکل را حل کند. چک این بازیکن که فتح‌الله‌زاده بابت مطالباتش به او داده بود، برگشت خورد و مدیرعامل استقلال صبح روزسه‌شنبه این مشکل را
حل کرد.