ژاپن بهترین تیم آسیا است افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی ایران معتقد است ژاپن بهترین تیم فوتبال قاره آسیا است و در جام جهانی ۲۰۱۴ نتایج خوبی کسب خواهد کرد.

مربی از قوطی تاید درنمی‌آید

فیروز کریمی مربی باسابقه فوتبال ایران گفت از طریق تجربه و گذر زمان است که یک مربی پا به عرصه فعالیت می‌گذارد و از قوطی تاید نمی‌توان مربی درآورد!

می‌خواهم دستیار قلعه‌نویی باشم

زرینچه درباره آینده خود گفت: خیلی دوست دارم که اگر امسال قلعه‌نویی در استقلال بماند با او همکاری کنم. البته از تیم‌های لیگ یکی هم پیشنهاد دارم اما کار کردن در این تیم‌ها سخت است.

کی‌روش مرد روزهای سخت است

مهدی مهدوی‌کیا زننده گل دوم ایران به آمریکا در جام‌جهانی ۱۹۹۸ فرانسه سرمربی پرتغالی ایران را مرد روزهای سخت توصیف کرد.

از مسی نترسید، به مرحله بعد صعود می‌کنید

وینگادا سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: امیدوارم بازی با آرژانتین برای ایران، تجربه فوق‌العاده‌ای باشد اما ایران برای صعود به دور بعدی نباید از اینکه لیونل مسی در تیم مقابل بازی می‌کند، بترسد.

قدرت‌های برتر شطرنج آسیا در ایران

مسابقات شطرنج جام ملت‌های آسیا از تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه

‌جاری لغایت ۹ خرداد به میزبانی ایران در شهر تبریز و در دو بخش آقایان و بانوان به صورت تیمی برگزار می‌شود. چین، هند، ویتنام و قزاقستان تیم‌های خود را برای حضور در مسابقات شطرنج جام ملت‌های آسیا راهی ایران خواهند کرد.

زیدان سرمربی یوونتوس می‌شود؟

آنتونیو کونته که در سه سال اخیر هدایت یوونتوس را به دست داشته و این تیم را به سه قهرمانی پیاپی در کالچو رسانده است هنوز به شکل قطعی از ماندن در تورین صحبت نکرده است. به این ترتیب آندرا آنیلی، رئیس یوونتوس نیم نگاهی هم به انتخاب یک سرمربی جدید در تیمش دارد. از این رو نام‌هایی هم در ارتباط با بیانکونری به گوش می‌رسند که آخرین آنها زین الدین زیدان فرانسوی است.

من پرسپولیسی نیستم!

محمد مایلی‌کهن در همایش علمی و دانش‌افزایی مربیان لیگ برتری در خصوص کمیته فنی پرسپولیس یادآور شد: من پرسپولیسی نیستم و فقط ۲۰ سال در این تیم بودم!