تا ظهر امروز وقت دارند  به تعهدات‌شان عمل کنند

آندرانیک تیموریان درباره قراردادش با باشگاه استقلال، وضعیت این تیم و... صحبت کرد.او تا امروز به آنها وقت داده تا طلبش را بدهند و بعد کار را برای ماندن در استقلال تمام کند. در آخرین نشستی که ازساعت ۹:۳۰ صبح پنج‌شنبه تا ساعت۱۳:۳۰ درباشگاه استقلال داشتی چه گذشت؟

درنشست آخر من به خاطرهواداران از بخش اعظمی از حقوقم گذشتم. چیزی که حقم بود و به همه بازیکنان تعلق گرفت جز من. طلب بسیارسنگینی که متعلق به سال‌های گذشته از باشگاه استقلال است هنوز به من پرداخت نشده که قول پرداختش را داده‌اند و من هم دوست دارم که هواداران در جریان ماجرا قرار بگیرند و بدانند چه کسی به من قول داده است.

طوری حرف می‌زنی که انگار هنوزاحتمال جدایی‌ات ازاستقلال وجود دارد.

قول داده‌اند تا امروز یکشنبه به بخشی از تعهدات خود عمل کنند؛ تعهداتی که متعلق به سال‌های گذشته است. امیدوارم این تعهدات انجام شود.

اعلام شده که قراردادت برای دو فصل منعقد شده. این یعنی که اگر در نهایت با استقلال قرارداد ثبت کردی فصل بعد نمی‌توانی جدا شوی؟

به هیچ‌وجه این طور نیست. قرارداد فصل بعد من با استقلال به صورت کاملا توافقی است. اگر پیشنهاد خارجی داشته باشم می‌توانم از استقلال جدا شوم. قرارداد فصل بعد من با استقلال مشروط امضا شده و دوست دارم هواداران در جریان قراردادی که با من امضا شده نیز قرار بگیرند.

شنیدیم درنشست پنج‌شنبه با باشگاه استقلال بابت قراردادی که در فصل‌های گذشته با تو امضا شده بود و ظاهرا مشکلاتی که درنحوه تنظیم این قرارداد دیده می‌شد و شاید مغایرت‌های موجود بحث‌هایی داشتی؟!

من نمی‌دانم اخبار نشست از کجا بیرون می‌رود اما دوست دارم شفاف باشم و با مردم صادقانه حرف بزنم. مسائلی وجود داشت که به وقتش من مفصل درباره‌اش حرف می‌زنم و قراردادهای سال‌های گذشته را منتشر و دراختیار سایت‌ها قرارمی‌دهم تا مردم هم از واقعیت‌ها مطلع شوند. الان اما نمی‌توانم توضیحی درباره نحوه عقد آن قراردادها بدهم تا وقتش برسد.

اگر باشگاه استقلال به تعهداتش عمل نکند تکلیف قرارداد تو با این باشگاه چه می‌شود؟

امیدوارم طوری نشود که نسبت به یکدیگر بی اعتماد شویم. تا ظهر فرصت هست و باشگاه استقلال که می‌داند من به خاطرهواداران از چه امتیازهایی گذشتم باید خواسته‌هایی را که مربوط به سال‌های گذشته است برآورده سازد. امیدوارم درادامه مسیر نسبت به هم بی اعتماد نشویم.