کواچ: انگیزه‌ای نداشتیم

تیم ملی والیبال ایران که از صعود به دور بعد بازمانده بود در آخرین بازی مرحله گروهی خود به مصاف روسیه قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن رفت و ۳ بر یک مغلوب این تیم شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی کشورمان بعد از این بازی گفت: «حرفی ندارم به بازیکنان بگویم. بعد از شرایطی که در بازی لهستان و آمریکا اتفاق افتاد آماده‌سازی برای این بازی خیلی سخت بود. امروز کاپیتان ما نشان داد که چطور باید در زمین جنگید این چیزی است که از تمام بازیکنان می‌خواهم یاد بگیرند.تلاشمان را کردیم اما قبول کنید تکرار بازی اول سخت بود. در بازی اول انگیزه صعود داشتیم اما بعد از اینکه مشخص شد نمی‌توانیم صعود کنیم انگیزه را از دست دادیم.»

بی‌انگیزه بودن بازیکنان تیم ملی نکته‌ای بود که سرمربی حریف هم به آن اشاره می‌کند. کرمکین سرمربی تیم والیبال روسیه نیز گفت: «ما درک می‌کنیم که بعد از شکست آمریکا مقابل لهستان تیم ایران هیچ انگیزه‌ای برای صعود و پیروزی نداشت. متوجه شدیم که ممکن است بازیکنان ایران روحیه خود را ببازند زیرا امیدی برای صعود نداشتند.

برای همین بازیکنان خود را توجیه کردیم که با خیال آسوده بازی کنند.تشکر می‌کنم از تمام دست اندرکارانی که در میزبانی نقش داشتند. »