ایرانسل با بیش از 860 کارشناس مجرب و 100 متخصص پشتیبانی در امور دیتا، تلفن همراه و وایمکس، و همچنین بهره مندی از بالاترین استانداردهای روز دنیا، برترین و بزرگ ترین مجموعه مراکز تماس و پشتیبانی مشترکین در خاورمیانه را داراست . محمدعلی مقدم جزء، مدیرکل روابط با مشتریان ایرانسل با بیان این مطلب که ایرانسل مشتریان را، بزرگترین سرمایه خود می داند و تاکنون تلاش ها و اقدامات بسیاری در جهت افزایش سطح رضایتمندی آنان انجام داده است، گفت: مراکز تماس و پشتیبانی مشتریان ایرانسل، 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته و 365 روز سال آماده پاسخگویی به مشترکین هستند. وی با تاکید بر اینکه مرکز تماس ایرانسل در تهران، به تنهایی بزرگ‌ترین مرکز تماس در خاورمیانه محسوب می شود، تصریح کرد: علاوه بر مرکز تماس تهران، با احتساب مراکز تماس تبریز، مشهد و شیراز، بیش از 860 کارشناس درشیفت‌های مختلف، در تمام طول هفته و 365 روز سال پاسخگوی سوالات مشترکین ایرانسل بوده و پیگیری مسائل مطرح شده از سوی آنان را برعهده دارند. مدیرکل روابط با مشتریان ایرانسل، حصول اطمینان از پشتیبانی پیوسته مشترکین در شرایط اضطراری و حل مسائل مطرح شده آنان در حداقل زمان ممکن را از مهم‌ترین اهداف مراکز تماس و پشتیبانی مشتریان ایرانسل عنوان کرد که در این راستا، با راه اندازی نسخه پیشرفته سیستم پیگیری مشکلات، گامی بلند در تحقق این هدف برداشته شده است.
مقدم جزء خاطرنشان کرد: سرویس های پیشرفته مطابق با جدیدترین روش‌های روز دنیا از جمله سیستم هوشمند اطلاع رسانی به مشترکین (IPS )، سامانه پاسخگویی خودکار ( IVR ) و سیستم جامع اطلاع‌رسانی پیامکی در کلیه مراکز تماس ایرانسل مورد استفاده قرار می گیرد تا مشترکین حتی بدون نیاز با برقراری ارتباط با کارشناسان، بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کرده و حتی مشکلات خود را برطرف نمایند. به گفته وی، علاوه بر این، در تمامی مراکز تماس ایرانسل از سیستمهای یکپارچه پیشرفته مدیریت روابط مشتریان ( CRM ) بهره‌گیری می شود تا مسائل مطرح شده از سوی مشترکین بلافاصله بررسی و مشکلات آنان مرتفع گردد. مقدم جزء با اشاره به اینکه هم اکنون مراکز تماس مختلفی با اهداف متفاوت توسط ایرانسل راه اندازی شده است گفت : شماره آشنای ۷۰۰ جهت تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ جهت تماس از سایر خطوط، آماده ارائه سرویس به مشترکین سیم‌کارت‌های دیتا، اعتباری و دائمی هستند.
مدیرکل روابط با مشتریان ایرانسل در پایان اظهار داشت : با بهره گیری از تیم تخصصی و کارشناسان مجرب کنترل کیفیت، علاوه بر ارائه آموزش‌های اولیه لازم به کارشناسان پاسخگو، آموزش‌های دوره‌ای نیز با هدف تقویت سطح آگاهی و حفظ کیفیت سرویس در راس برنامه‌های سالانه ما قرار دارد و توانسته‌ایم با ارائه خدمات نوین و متمایز، افزایش سرعت در ارائه خدمات، ارائه طرح‌ها و روش‌های نوین خدمات رسانی، ارائه حمایت‌ها و خدمات پس از فروش و پشتیبانی متمایز و ارائه روش‌های متنوع دسترسی مشتریان، ارتقای سطح دانش فنی و کاربردی پرسنل، بکارگیری نیروهای آکادمیک، توسعه خدمات الکترونیک و اینترنتی و پاسخگویی و ارائه خدمات شبانه روزی به مشتریان، نشان استاندارد بین المللی تکنولوژی و کیفیت برتر در صنایع ارتباطات اتحادیه اروپا (TQA) را دریافت نماییم.