روزنامه اطلاعات در خبری به نقل از تولیت آستان قدس رضوی، نوشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع مدیران عامل موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی اذعان کرد: در نگاه بلندی که حضرت آیت ‌الله واعظ طبسی در ایجاد، فعال‌سازی، تقویت و روزآمد کردن موسسات فرهنگی داشته‌اند، افق‌های ارزشمند و در عین حال دست‌یافتنی، اجرایی و عملیاتی مشهود است که اطمینان داریم صدقه‌‌ای جاریه برای ایشان خواهد بود.

وی همچنین به مفاد حکم مقام معظم رهبری برای انتصاب تولیت آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: همه باید نسبت به این منشور هفت‌گانه احساس مسئولیت داشته باشند و اقدامات ویژه‌ای متناسب با موارد مطرح شده تعریف و اجرا کنند. او تحقق این امر را نیازمند بازنگری امور در سطوح مختلف دانست و افزود: در این زمینه باید از نخبگان شهر مشهد و ظرفیت ویژه حضور نخبگان و فرهیختگان میان خادمان آستان قدس رضوی به طور جدی بهره ببریم. تولیت آستان قدس رضوی همچنین از «تربیت نفوس مستعد» به‌عنوان یکی از جلوه‌های سیره طیبه امام رضا(ع) یاد کرد و افزود: تربیت به عنوان احیای تمایلات عالی نفسانی در انسان، شناخته می‌شود و موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی به‌عنوان مجموعه‌های منتسب به حضرت رضا(ع) باید به این امر توجه جدی داشته باشند.

یاد بود دومین سالگرد نوشین شعر نیشابور

روزنامه شرق نوشت: یادبود دومین سالگرد درگذشت بانو نوشین گنجی «نوشین شعر نیشابور» شاعره پیشکسوت غزل‌سرا و محلی‌سرای معاصر نیشابوری و خالق رمان «خانم کوچیک» برگزار شد.زنده‌یاد نوشین گنجی، فرزند اقبال گنجی، متولد ۱۳۱۹ در مشهد است که بیشتر زندگی خود را در نیشابور و مدتی را نیز در مشهد گذراند. وی از ۱۶ سالگی برای دلش شعر می‌سرود و از شاگردان زنده‌یاد استاد حسین مسرور، استاد ادبیات و شاعر توانا بود. یکی از آخرین دستاوردهای او تلاش و پیگیری در راضی کردن وراث «باغ نشاط» متعلق به پدربزرگشان سالار معتمد بود که آن را به تملک اداره میراث فرهنگی شهر فیروزه در آورد «باغ‌نشاط» با ۱۶ هکتار در زمره باغ‌های قدیم ایران است که دیدار کمال‌الملک با رجال سیاسی در این باغ صورت می‌گرفت و هم‌اکنون بخشی از این مکان به‌عنوان نگارخانه، اداره میراث فرهنگی شهرستان فیروزه و کارگاه فیروزه‌تراشی استفاده می‌شود. زنده یاد نوشین گنجی قبل از فوت چند روزی را در حالت کما در بیمارستانی در مشهد بستری بود و سرانجام سوم فروردین سال ۹۳ دارفانی را وداع گفت و در قطعه آرامگاه هنرمندان در گلزار بهشت فضل نیشابور به خاک سپرده شد.