کاهش هزینه 2 میلیارد و 330 میلیون ریالی
دنیای اقتصاد: مدیر ناحیه آهن سازی فولاد مبارکه با تأکید بر این که در شرایط حاکم بر اقتصاد دنیا و فولادسازی های جهان، کاهش هزینه ها یکی از رویکردهای مهم فولاد مبارکه است تصریح کرد:

ناحیه آهن سازی به منظور کاهش هرچه بیشتر هزینه های تولید ، کنترل سقف موجودی ها و در نهایت رقابتی کردن قیمت تمام شده محصول ، این واحددر شش ماه اول سال جاری با اقدامات مؤثری که در این زمینه تدوین و اجرایی نمود، توانست موجب کاهش هزینه ها شود.

رحیم عبدی افزود: از آنجایی که بیشترین مورد هزینه بر و تأثیر گذار در قیمت تمام شده فولاد، مواد اولیه و عمدتاً کنسانتره آهن می باشد لذا در این ناحیه با کنترل مصرف و استفاده بیشتر از مواد بازیافتی گام مؤثری در این زمینه برداشته شد.

وی افزود: در این راستا ناحیه آهن سازی با کاهش سطح موجودی های کنسانتره و افزایش تولید واحد گندله سازی که منجر به کاهش میزان خرید کنسانتره وگندله شده است و همچنین با مصرف مواد باز یافتی، کاهش مکانیزمهای حمل ونقل و فروش ریزدانه های آهک موفق به کاهش هزینه ها تا مقدار 2 میلیارد و 330 میلیون ریال گردید.

مدیر ناحیه آهن سازی اظهار امیدواری کرد: با تداوم این رویه تا پایان سال 94 دستیابی به بیشترین کاهش هزینه ها میسر گردد.
رحیم عبدی در این رابطه از همکاری و پشتیبانی کلیه واحدهای تولیدی و ستادی که در دستیابی به این مهم، ناحیه آهن سازی را یاری دادند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.