ابراز رضایت قهرمان صنعت از توافق هسته‌ای
استفاده از مواد اولیه « وود استاک» و روش‌های تولید injection ترموپرس و ترموفرمینگ به تولیدات گروه هلدینگ آذین خودرو ویژگی‌هایی بخشیده است که در مقیاس تکنولوژی های بین المللی قابل ارزیابی است.

رئیس هیات مدیره گروه هلدینگ آذین خودرو، امسال هم به یمن پشتکار ارزنده و تلاش‌های وافر و پرثمرش در حوزه صنایع تکمیلی و قطعات تزئینی خودرو موفق به اخذ تندیس و لوح تقدیر به عنوان واحد نمونه صنعتی سال 94 کشور شد.
رضا رضایی که تاکنون بارها وبارها در جشنواره‌ها و مراسم مختلف عناوین برجسته دریافت کرده وپیوسته در میان صنعتگران به قهرمان صنعت مشهور بوده هلدینگ آذین خودرو را با ۱۲ واحد زیر مجموعه و ۵ هزار نیروی انسانی کارآمد که در بخشهای مختلف شاغلند، مدیریت می‌کند.
به یمن مدیریت وی، اینک آذین خودرو توانسته است با حجم عظیمی‌از تولید قطعات تزئینی خودرو و حجم عظیم گردش مالی شرکت، به یک برند معتبر داخلی در این حوزه تبدیل شود.
این هلدینگ وشرکت‌های وابسته به آن نه تنها در حال حاضر بخش عمده ای از نیازهای بازار داخلی را تامین می‌کند، بلکه قبل از اعمال تحریم‌ها، حجم قابل توجهی از تولیدات خود را نیز صادر می‌کرد و به همین دلیل جزو صادرکنندگان موفق تولیدات صنعتی محسوب می‌شد.
استفاده از مواد اولیه « وود استاک» و روش‌های تولید injection ترموپرس و ترموفرمینگ به تولیدات این شرکت ویژگی‌هایی بخشیده است که در مقیاس تکنولوژی بین المللی قابل ارزیابی است. عایق‌های صوتی و حرارتی خودروهای ساخت داخل ، طاقچه عقب و انواع رودری از جمله تولیدات این هلدینگ در گروه صنعتی برتر است.
رضایی در گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در هتل لاله تهران طی مصاحبه ای، اثرات رفع تحریم‌ها و بازگشت برندهای معتبر و بین المللی صنعت خودرو از جمله پژو را بنفع این صنعت در داخل کشور ارزیابی کرد.