ماتادور داستان «ماتادور» درباره یک مقام بلندپایه اروپایی است که مهمان کشور ایران می‌شود و یک گروه پلیس حفاظت از او را برعهده می‌گیرند. اما گروهی تروریست که از طرف دشمن خارجی حمایت می‌شوند نقشه ترور این شخصیت را طراحی کرده‌اند و... زمان پخش: شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 22:20
همه بچه‌های ما
امیر و فرزانه که پس از سال‌ها انتظار صاحب فرزندی شده‌اند، طی حادثه‌ای زندگیشان دستخوش اتفاقاتی عجیب و دور از انتظار می شود. آنها تصمیم می‌گیرند که دارایی خود را هزینه نگهداری و سرپرستی بچه‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست کرده و در این مسیر با مسائلی روبه‌رو می‌شوند.
زمان پخش: هر شب ساعت ۲۱:۳۰

پژمان
این مجموعه داستان یک فوتبالیست از خودراضی و ناشی است که فصل جدید فوتبال آغاز شده، اما هنوز نتوانسته است تیمی را برای خود دست و پا کند و این موضوع ماجراهایی جدیدی را پیش روی او قرار خواهد داد و....
زمان پخش: هر شب ساعت ۲۰:۴۵

سینما ۴
کاری از گروه تامین برنامه شبکه چهار
برنامه سینما۴ از برنامه‌های پرطرفدار و با سابقه شبکه چهار سیما است که روزهای جمعه ساعت ۲۰:۳۰ از این شبکه روی آنتن می رود و فیلم‌های سینمایی کلاسیک و معناگرای آن این برنامه را به یکی از محبوب‌ترین‌های سیما در میان علاقه مندان سینما به‌ویژه اساتید و دانشجویان عرصه فیلم‌سازی تبدیل کرده است.

اولین انتخاب
«اولین انتخاب» حکایت پسری به نام مسعود است که به‌عنوان خواستگار به خانه خانواده پزشکی می‌رود. این خواستگاری ساده بر اثر اتفاقاتی به حادثه‌ای بزرگ تبدیل می‌شود. افشین هاشمی، اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری و... در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.
زمان پخش: روزهای فرد ساعت ۲۳