معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: تشریک مساعی مردم و مسئولان به عملیات های اجرایی شهر سرعت می بخشد.

علی قاسم زاده در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهارکرد: محله دارک یکی از محلات پرجمعیت این منطقه است که امروز فرهنگسرایی در این محله برای ارتقاء سرانه فرهنگی آن افتتاح شد.

به گفته وی پروژه های فرهنگی در این منطقه نیازسنجی شده است و به علت جمعیت بالای این محلات و سرانه فرهنگی و ورزشی بسیار پایین آنها، محلات آن جای کار زیادی دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مشارکت مردم در این پروژه ها برای احداث و بهره برداری از آنها بیشتر احساس می شود، گفت: تشریک مساعی مردم و مسئولان به عملیات های اجرایی شهر سرعت می بخشد که در همین راستا زیرساخت های آن برای حضور هرچه بیشتر مردم فراهم شده است. وی با تاکید براینکه معاونت های فرهنگی و اجتماعی مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان به مناسبت های مختلف برنامه های گسترده ای دارند، عنوان کرد: نمونه های آن را در شب یلدا و هفته وحدت شاهد بودیم و برنامه های متنوعی برای دهه مبارک فجر که در آینده نزدیک پیش رو داریم در نظر گرفته شده است. قاسم زاده ادامه داد: هر تحول عمرانی
می تواند در ساختار زندگی مردم آن منطقه تأثیر گذار باشد و آداب و رسوم و الگوهای رفتاری آنجا را دچار تحول کند. وی معتقد است: توسعه باید همه جانبه باشد چراکه فرهنگ در کنار رفاه، آسایش و امنیت رشد می کند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه امسال با رکود اقتصادی همراه بود شهرداری اصفهان در انجام پروژه های خود کم کاری نکرده و با تلاش روز افزون خود در افتتاح پروژه ها همچنان به تعهدات خود عمل می کند.