با علاقه شخصی خودم آمدم
آیا اجباری برای حضورتان دراین جشنواره بوده است؟
چرا این فکر را می‌کنید؟ من خودم خواستم که بیایم. دعوت شدم و هیچ امتناعی هم نکردم. به نوبه خودم فکر می‌کنم شهدا حق بسیاری به گردن ما دارند. من وظیفه خودم می‌دانم حقی را که به گردنم بوده ادا کنم. ما باید خیلی زودتر دست به کار می‌شدیم. به جرات می‌توانم بگویم که مسوولان پنجمین دوره جشنواره موسیقی مقاومت دیدگاه جدید و خوبی را ارائه کردند.
درباره حضورم در جشنواره آقای بابک رضایی با من صحبت کردند و گفتند این یک تصمیم کاملا شخصی است که می‌توانید آن را قبول کنید و یا قبول نکنید. توضیح دادند که این جشنواره یک جشنواره ملی-مردمی است، ولی می‌توانید در آن حضور نداشته باشید، تصمیم با خودتان است. من درباره دیگر دوستانم چیزی نمی‌دانم ولی درباره خودم شاهدم و دیدم که خیلی برخورد خوب و شرافتمندانه‌ای شد و هیچ جبری در کار نبود و من می‌توانستم خیلی راحت در جشنواره
شرکت نکنم.
در روزهای برپایی جشنواره خیلی‌ها شایعه پراکنی می‌کردند که حضور در جشنواره الزامی است.
با این حرف‌ها خودمان را ضایع می‌کنیم اگر بگوییم ما مجبور به شرکت در جشنواره‌ای شدیم که به آن اعتقادی نداشتیم. این کار ما در برابر کاری که رزمندگانمان کردند چیزی نیست. دوستان شایعه‌پراکن، کاراشتباهی می‌کنند چون این جایگاه، جایگاهی نیست که بخواهند در آن دنبال حاشیه باشند.
البته شاید خیلی‌ها تمایلی برای حضور در جشنواره نداشتند که به من ربطی ندارد. من حضور پیدا کردم و از این حضور بسیار خوشحالم. در حالی که جدیدترین آلبومم را برای انتشار آماده می‌کردم و برای کنسرت‌هایم مشغول تمرین بودم، اما همه کارها را تعطیل کردم و فقط به حضور درجشنواره فکر کردم، چون آن را وظیفه خودم می‌دانستم و برایم لذت بسیاری داشت.
چه قطعاتی را در این جشنواره اجرا کردید؟
سه قطعه را دراین جشنواره اجرا کردم که مرتبط با محتوای جشنواره بود.