هرگز فراموش نمی‌کنیم
جشنواره موسیقی مقاومت را در دوره پنجم چگونه دیدید؟ من خیلی خوشحال هستم که برای موسیقی هم چنین اتفاقی افتاده است.
چون پیش از این برای هنرهای دیگر از جمله سینما، تئاتر، و... این قبیل اتفاقات افتاده بود ولی برای موسیقی به تازگی دارد می‌افتد و من تبریک می‌گویم به دست‌اندرکاران که این جشنواره را راه‌اندازی کرده‌اند. و خوشحال‌ترم که جشنواره هم در بخش رقابتی و هم در بخش جنبی برگزار شد و توانست با استقبال بسیار خوبی مواجه شود.به نظر من هر کسی در هر بخش از هنر فعالیت می‌کند، چه در نقاشی چه سینما، چه تئاتر و چه موسیقی، این مسولیت را دارد تا فداکاری‌ها، رشادت‌ها و نام‌آوری‌های مردانی را که در8 سال دفاع مقدس جنگیدند، و ما آسوده بودیم و اکنون نیز به دلیل رشادت و جوانمردی‌های آنها آسوده خاطر زندگی می‌کنیم، به تصویر بکشد و بازگو کند.
فکر می‌کنید جشنواره موسیقی مقاومت چقدر توانسته است به شناخت مقاومت به نسل‌های بعدی دفاع مقدس کمک کند؟ اصلا آیا چنین جشنواره‌هایی توانسته‌اند موفق عمل کنند؟ شما در این جشنواره از نزدیک حضور داشتید. فکر می‌کنید توانسته است به این مهم دست یابد؟
به نظر من با طرفدارانی که در بخش موسیقی پاپ داریم و به‌خصوص جوانانی که در این بخش از این موسیقی حمایت می‌کنند، همان نسل دوم و سوم هستند و این جشنواره‌ها باعث می‌شود که این مسائل همیشه زنده بمانند و فراموش نشوند و من فکر می‌کنم یکی از مسائلی که باعث می‌شود چنین مقوله‌ای فراموش نشود، برگزاری همین جشنواره‌ها است، چه در بخش جنبی و چه در بخش رقابتی آن. تمامی خواننده‌ها با جان و دل آمدند و از جان و دل مایه گذاشتند.
حضور موسیقی پاپ توانسته است این جشنواره را از یکنواختی‌هایی که در سال‌های قبل داشت در بیاورد؟ اصلا حضور این نوع موسیقی در این جشنواره‌ها نه تنها باعث می‌شود مردم جذب جشنواره شوند، بلکه موجب خواهد شد یاد و خاطره دفاع مقدس نیز زنده بماند و خاطره سال‌های دفاع مقدس گرامی داشته شود.
ما هرگز از یاد نخواهیم برد غیور مردانی را که برای سالیان سال در میدان‌های جنگ مبارزه کردند تا از سرزمینی دفاع کنند که ناموسشان اینک در آرامش سر بر بالین بگذارد.