روزهای زیادی باقی نمانده تا ماراتن نفس‌گیر کنسرت‌های تهران، دوباره به راه بیفتد و سالن‌های شهر را پر از نوای موسیقی کند، گروه موسیقی تلفیقی «دارکوب» به خوانندگی محسن شریفیان و علی زند وکیلی کنسرت زمستانی برگزار خواهند کرد.
این اجرا ۱۳، ۱۴ و ۱۵ دی در تالار وحدت برگزار خواهد شد و همایون نصیری هم سرپرست گروه است این در حالی است که این گروه به تازگی آلبوم «لیوا» را منتشر کرده است بهای بلیت‌های این کنسرت ۴۰ تا ۷۰ هزارتومان است.
***
گروه «آوای پارسیان» ۱۵ و ۱۶ دی ماه با اجرای قطعاتی از موسیقی ایرانی به روی صحنه خواهند رفت و این اجرا به خوانندگی سامان علی‌پور در تالار رودکی برگزار خواهد شد، بهای بلیت‌های این اجرا ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان است
***
علاقه‌مندان موسیقی پاپ ۱۸ دی‌ماه می‌توانند با محمد علیزاده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی دیدار کنند، این کنسرت در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد و بهای بلیت‌های اجرا ۳۰ تا۱۰۰ هزار تومان است.
***
اما ۲۶ دی ماه نوبت سعید شهروز است که پس از ۳ سال به روی صحنه بازگردد، او ساعت ۲۱ به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی خواهد رفت و به گفته خودش قطعات خاطره‌انگیزش را با سازبندی متفاوت اجرا
خواهد کرد. قیمت بلیت‌های این اجرا ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.
***
اما اگر مخاطب موسیقی نواحی هستید، فرج علی‌پور ۱۰ بهمن‌ماه در تالاراندیشه حوزه هنری کنسرت خواهد داشت
این اجرا با حرکات آیینی و محلی لری همراه خواهد بود و میلاد علی‌پور تنظیم قطعات برای ارکستر را بر عهده خواهد داشت.
بهای بلیت‌های این کنسرت نیز ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان است.
***
همچنین، علیرضا قربانی قطعات خاطره‌انگیز خود را در شب‌های زمستانی تهران به روی صحنه خواهد برد.
این کنسرت ۲۶ و ۲۷ دی ماه در سالن همایش‌های برج میلاد اجرا خواهد شد و ارکستر «آهنگ اشتیاق» قربانی را همراهی خواهند کرد.
سامان صمیمی کنسرت مایستر اجرا خواهد بود و در این کنسرت قطعات برگزیده این خواننده کلاسیک که پیش از این هم شنیده شده‌اند، برای مخاطبان اجرا خواهد شد کنسرت در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ خواهد بود.