برگزاری رویداد «اینوتک» مهرماه امسال در اصفهان

به گزارش دنیای اقتصاد مرتضی نصوحی  در برنامه پنجشنبه‌های فناور که با موضوع «فناوری‌های نوین در حوزه فضای سبز /  چالش‌ها و رویکردها» برگزار شد، اظهار کرد: نخستین پنجشنبه های فناور با موضوع «مدیریت بحران و پدافند غیرعامل» برگزار شد و مهمترین دستاورد آن ساخت کلاه هوشمند آتش‌نشانی بود.

او افزود: دومین پنجشنبه فناور با موضوع آب و با رویکرد شناخت شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه برگزار و قرارداد ۱۱ میلیارد تومانی برای تصفیه پساب شهری در شمال اصفهان منعقد شد که هزینه‌های تصفیه‌خانه شهرداری را تا یک سوم کاهش می‌دهد. مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه حمل‌ونقل هوشمند، موضوع سومین پنجشنبه فناور را به خود اختصاص داد، خاطرنشان کرد: در این حوزه ارتباطاتی با شرکت‌های دانش‌بنیان با موضوع توزیع هوشمند بار بر روی خودروهای سنگین شکل گرفت که روند انعقاد قرارداد آن پیش می‌رود.

او با اعلام اینکه مدیریت شهری مهرماه امسال رویداد «اینوتک» را همزمان با آیین جایزه ویژه مصطفی برگزار می‌کند، اظهار کرد: این رویداد در حوزه فناوری است که رویداد نمایشگاهی نیز در حاشیه آن برگزار و محصولات فناورانه و دانش‌بنیان در آن معرفی می‌شود. او خبر داد: زیرمجموعه این رویداد، ۴۰ رویداد مختلف استارتاپی و ترویجی در حوزه فناوری و کارآفرینی پیش‌بینی شده است، همچنین رویدادهای سرمایه‌گذاری در سه روز برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود؛ هیات‌های تجاری کشورهای دیگر نیز به این رویداد دعوت می‌شوند تا فرآیند سرمایه‌گذاری تسهیل شود.