به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده با بیان اینکه  یکی از رویکردهای مدیریت شهری ششم «محله‌محوری» در راستای کشف مشکلات محله ها و حل آنها با کمک مردم است، اظهار کرد: در این راستا، تفاهم‌نامه ای بین شهرداری و آموزش و پرورش منعقد شد که بر اساس آن، امکانات ورزشی ۲۰۰ باب مدرسه در قالب طرح «عصر ورزش» در اختیار شهروندان به‌ویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفته تا به ورزش و بازی در حیاط این فضاهای آموزشی بپردازند.

به گفته او،  شهروندان می‌توانند برای استفاده از این ظرفیت و  کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند یا به لینک   app.isfahan.ir مراجعه کنند.

شهردار اصفهان از برپایی نمایشگاه «فن‌نما» در نیمه نخست مهرماه سال جاری با حضور شرکت‌ها و بنگاه‌های صنعتی در اصفهان خبر داد و ضمن دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه عرصه خوبی برای آشنایی صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان با شرکت های مختلفی است که از آنها برای بازدید از نمایشگاه دعوت شده است.

قاسم زاده در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به خط دو مترو اصفهان گفت: در محور شمالی این خط طی هفته جاری دستگاه حفار (تی‌بی‌ام) به ایستگاه طوقچی می‌رسد.

او با بیان اینکه تونل این محور رو به اتمام است و باید وارد مراحل نازک‌کاری و تکنیکال خط دو مترو شویم، اظهار کرد: بیشتر ایستگاه‌های خط دو پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد دارد و در ایستگاه شاهد نیز کارگران و مهندسان به‌صورت سه شیفت مشغول کار هستند.

او خاطرنشان کرد: فاز نخست افتتاح خط دو مترو حدفاصل دارک تا طوقچی تا پایان سال آینده افتتاح می شود و شاهد حرکت واگن‌ها و جابه‌جایی مسافران در این خط خواهیم بود.‌