نمایشی از «عشق رنگ» در گالری نقش قلم

بهنام نورمحمدزاده، برگزارکننده و هنرمند نمایشگاه «عشق رنگ» به ایسنا گفت: این نمایشگاه که ششمین نمایشگاه انفرادی من است، با موضوع آزاد و طرح‌های متنوع در ۳ قالب طبیعت بی‌جان، گل‌ها و روستا هم‌اکنون در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

او در خصوص سبک آثار ارائه شده در این نمایشگاه نیز بیان کرد: همه آثار ارائه شده در نمایشگاه «عشق رنگ» با آبرنگ و با سبک رئالیسم و امپرسیونیسم به‌صورت تلفیقی، بر روی مقوا ترسیم شده‌ و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته‌اند.

این هنرمند جوان که اغلب نمایشگاه‌های خود را در شهر تهران برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: تعداد ۴۳ اثر در نمایشگاه «عشق رنگ» ارائه‌ شده که همگی آن‌ها در مدت ۲ تا ۳ ماه ترسیم شده‌اند.

نورمحمدزاده ادامه داد: من پیش از این نیز در نمایشگاهی در گالری نقش قلم اصفهان حضور داشتم که به‌صورت گروهی برگزار شد، ولی دوست داشتم که نمایشگاه انفرادی نیز در این گالری و در شهر اصفهان داشته باشم که همین موضوع باعث شد که آثار من چند روز مهمان اصفهان باشند.

نورمحمدزاده که پیشتر در تهران، تبریز، ترکیه، ایتالیا، آفریقای جنوبی و ارمنستان نمایشگاه گروهی و انفرادی برگزار کرده‌ است، در خصوص ابعاد آثار ارائه شده در نمایشگاه «عشق رنگ» نیز توضیح داد: بزرگ‌ترین اثر در نمایشگاه «عشق رنگ» با طول ۷۶ و عرض ۵۶ سانتی‌متر و کوچک‌ترین آن‌ها نیز با طول ۳۵ و عرض ۲۵ سانتی‌متر ترسیم‌شده است.