یادداشت دو copy

روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان در سال 1402، در جهت توسعه چندوجهی ارتباط با مخاطبان و ایجاد نوعی ساحت  گفتگو( دیالوگ) با آنان تلاش‌های متعددی کرده که از آن جمله می‌توان به برگزاری نشست‌های  تخصصی در حاشیه رویدادهای نمایشگاهی، بحث و تبادل‌نظر پیرامون عملکرد نمایشگاه و ارتباط‌گیری با رسانه مختلف ملی و استانی باهدف ارسال پیام‌های مدون در کنار ایجاد فضای تضارب آرا جهت برآوردن نوعی سنتز از میان تز و آنتی‌تزهای بیان‌شده توسط متخصصان و صاحب‌نظران مختلف از دل جامعه نخبگانی

اشاره کرد.

ما با در نظر گرفتن کارکردهای کلیدی نمایشگاه برای اقتصاد کشور، در سال جاری برنامه‌ریزی‌های کاربردی را در توسعه زیرساختی و تسهیل نقش ارتباطی این مجموعه داشتیم. نباید ازنظر دور داشت که نمایشگاه فرصت کم‌نظیر آگاهی، دانایی و ارتباط است. برگزاری یک رویداد نمایشگاهی در کنار تجربیات مربوط به توسعه شبکه‌های ارتباطی و افزایش شمار مخاطبان برای سازمان‌ها و شرکت‌ها، این امکان را فراهم می‌آورد که مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین تحولات در حوزه‌های تخصصی گوناگون آشنایی پیدا کنند و مسیر کسب‌وکار خود را طراحی یا متحول سازند. فراهم آوردن یک زیرساخت مناسب و کارآمد به این منظور مهم‌ترین مأموریت‌های ما در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان بوده است که در سال گذشته با کوشش تمامی عوامل در مسیر آن حرکت کرده‌ایم.

ازآنجاکه تعاملات تجاری یک زنجیره به‌هم‌پیوسته و فارغ از مرزهای جغرافیایی است، برای مجموعه نمایشگاه شناخت جایگاه و موقعیت کسب‌وکارها بسیار اهمیت دارد تا بر اساس آن تعاملات مناسب با ابزار رویداد تعریف شود. در این راستا در سال 1402 اقداماتی نظیر برگزاری اتاق‌های فکر متشکل از فعالان این کسب‌وکارها همچون اتحادیه‌ها و انجمن‌ها در دستور کار قرار داشته و به‌طور مشخص تلاش شده تا همگرایی و هم‌افزایی برای توسعه ارتباطات و افزایش موفقیت در برگزاری رویدادها به حداکثر برسد. در همین ارتباط تلاش داریم که با برگزاری نشست‌های تخصصی کیفیت رویدادهایی که مجری آن هستیم را به حداکثر برسانیم.

رشد و توسعه ارتباطات تجاری در سطح داخلی و بین‌المللی هدف‌گذاری مهمی برای هر سایت نمایشگاهی به شمار می‌رود تا از طریق خلق ثروت در مسیر توسعه اقتصادی کشور اثرگذار باشد. در سال 1402 نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با برگزاری 43 عنوان نمایشگاهی تلاش کرده است گامی مؤثر در این مسیر بردارد. اغلب این نمایشگاه‌ها با ماهیت تخصصی که داشتند، به افزایش تعامل در صنایع گوناگون کمک کرده‌اند و تلاش شده است، بیشترین زیرساخت‌های لازم در این راستا را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهیم.

گفتنی است در سالی که گذشت بیش از 290 هزار نفر از هم‌میهنان عزیزمان به بازدید از 41 رویداد تخصصی و عمومی در سایت نمایشگاه اصفهان آمدند و میزبان بیش از 3000 شرکت و مجموعه اقتصادی و بازرگانی و بعضا فرهنگی به‌عنوان مشارکت‌کننده بودیم .