غگرجی: بیسکویت گرجی در دی ماه ۱۴۰۰، مبلغ ۹/ ۲۹میلیاردتومان درآمد داشته است که ۶/ ۹۳ درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۴/ ۶ درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۲۳/ ۱۹ درصد کاهش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۹۳/ ۳ درصد افزایش داشته است. از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ جمع درآمدها (فروش محصولات) شرکت در این دوره ۴/ ۲۸۸ میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل (برابر با ۳/ ۲۳۴ میلیارد تومان) به میزان ۱۲/ ۲۳ درصد افزایش یافته است.

شرکت در این دوره ۴/ ۲۵۸ میلیارد تومان فروش داخلی و ۳۰میلیارد تومان صادرات داشته است. این ارقام به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۴/ ۲۶ و ۵۶/ ۰ درصد افزایش یافته‌‌اند.

کپرور: فرآوری زغال سنگ پروده طبس در دی ماه ۹۹ میلیارد تومان فروش ثبت کرد که ۲۵ درصد نسبت به فروش آذر ماه رشد داشته است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۸۵/ ۲۴ درصد و نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴۹/ ۳۴ درصد افزایش درآمد داشته است.

در این ماه تولید و فروش محصول زغال‌سنگ کنسانتره کک شو ۳ و ۲۵ درصد بالاتر از آذر ماه است. همچنین در مقایسه با متوسط ۹ ماهه، رشد ۵ درصدی در تولید و ۲۵ درصدی در مقدار فروش مشاهده می‌شود. نرخ این محصول تغییر چندانی در دی ماه نداشته است. فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون ۸۱۰ میلیارد تومان است که نشان از رشد ۸۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. شرکت در مقدار تولید و فروش با رشد ۸ و ۲۰ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال قبل همراه بوده است.

خساپا:  شرکت ایرانی تولید اتومبیل (سایپا) در دی ماه فروش ۵۲۳۷ میلیارد تومانی را ثبت کرد. فروش شرکت نسبت به ماه آذر رشد ۱۰۸ درصدی داشته است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۸۸/ ۱۰۹ درصد و نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۴/ ۱۹۸درصد افزایش داشته است.

تولید شرکت در دی ماه ۱۸ درصد کمتر از ماه آذر گزارش شده، اما در مقدار فروش شاهد جهش ۹۳ درصدی هستیم. در این ماه شرکت قریب به ۴۲ هزار دستگاه خودرو فروخته است.

نرخ فروش خانواده تیبا در این ماه ۱۱۲ میلیون تومان گزارش شده که ۵ درصد بالاتر از آذر و ۶ درصد بالاتر از متوسط ۹ ماه گذشته است. شاهین هم با نرخ ۲۵۲ میلیون تومانی، ۸ درصد بالاتر از آذر و ۲۷ درصد بالاتر از متوسط ۹ ماهه به‌فروش رفته است.  درآمد شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون حدود ۲۷۹۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته است. همچنین شرکت در مقدار تولید و فروش به ترتیب ۶ و ۱۶درصد نسبت به مدت مشابه رشد داشته است.

سایپا در دوره ۹ ماه منتهی به تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۳۷۲ ریال زیان محقق کرده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸۳/ ۸۸ درصد افزایش داشته است.