مبین: مبین انرژی خلیج‌فارس در اسفندماه ۱۴۰۰، مبلغ ۲۳۸۳میلیارد تومان درآمد داشت که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت بود. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۵۵/ ۲۸درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۵۸/ ۷۱درصد افزایش داشت. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۹/ ۱۸۶درصد افزایش درآمد داشت.

شگویا : پتروشیمی تندگویان در اسفندماه ۱۴۰۰، مبلغ ۱۹۱۹میلیارد تومان درآمد داشت که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت بود. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۶/ ۱۸درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۵/ ۳۹درصد افزایش داشت. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ به میزان ۵/ ۵۴درصد افزایش درآمد داشت. مجموع فروش سالانه این شرکت به ۱۷۰۴۳میلیارد تومان رسید که نسبت به سال قبلی۷۰‌درصد رشد دارد. شرکت پتروشیمی تندگویان در سال گذشته به طور متوسط ۴۳‌هزار تن PTA به عنوان محصول ابتدای زنجیره تولید کرد. تولید این محصول در بهمن ۵/ ۴۸هزار تن و در اسفند ۵۸‌هزار تن ثبت شد.  متوسط مقدار فروش ماهانه سال ۱۴۰۰ برابر با ۴۹‌هزار تن بوده و در اسفند رقمی بالاتر از میانگین از خود بر جای گذاشت و ۵۷‌هزار تن محصول فروخت. نرخ فروش محصولات در اسفند ۴/ ۳۳‌هزار تومان به ازای هر کیلوگرم محصول ثبت شد که ۸‌درصد رشد ماهانه را نشان داد.

جم: پتروشیمی جم در اسفندماه ۱۴۰۰، مبلغ ۳۳۱۴میلیارد تومان درآمد داشت که ۴۵/ ۶۲درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۵۵/ ۳۷درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت بود. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۰۹/ ۶درصد کاهش و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۱۵/ ۱۴درصد افزایش داشت. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸۵/ ۲۲درصد کاهش درآمد داشت.   «جم» در اسفندماه سال گذشته با ۴۳۱۸میلیارد تومان فروش، بالاترین فروش ماهانه دو سال گذشته را ثبت کرد. این شرکت در اسفند ۹۲‌هزار تن اتیلن تولید کرد. میانگین ماهانه تولید سال گذشته ۹۳‌هزار بود. فروش انواع محصولات در ماه اسفند با ۱۳۲‌هزار تن، کمتر از میانگین ماهانه (۱۴۷‌هزار تن) بود. لازم است گفته شود که فروش داخلی محصولات نیز به دلیل قطعی نشدن نرخ فروش در اسفندماه ۱۴۰۰ به صورت علی‌الحساب گزارش شده است.

قرن: پدیده شیمی قرن در اسفندماه ۱۴۰۰، مبلغ ۲/ ۲۵۶میلیارد تومان درآمد داشت که ۷۲/ ۹۷‌درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۲۸/ ۲درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت بود. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۱۰درصد و نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۶/ ۳۵درصد افزایش داشت. همچنین شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸۹/ ۱۸درصد افزایش درآمد داشت. جمع درآمدهای شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان اسفند ۲۳۰۴میلیارد تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۷/ ۲۷‌درصد افزایش یافته است.