در سال ۱۴۰۰، شرکت در میزان فروش رشد ۶۴ درصدی، در سود ناخالص افزایش ۷۲‌ درصدی و در سود خالص رشد ۴۰‌ درصدی داشته است. در عموم شاخص‌‌‌ها نیز توانسته است به سطح بودجه و اهداف ابلاغی هلدینگ دست پیدا کند.

  مبلغ فروش صادراتی شرکت در سال گذشته رشد ۲۵۱ درصدی داشته و بیشترین صادرات به عراق، روسیه و سوریه بوده است. در این سه‌ماه، گام‌‌‌های خوبی در مسیر افزایش تنوع اهداف صادراتی برداشته شده است. مبلغ صادرات سه‌ماه بیش از ۲۰۰‌ درصد رشد داشته است.

  در حوزه فروش در سایزهای با ارزش‌افزوده بالاتر اقدامات خوبی انجام شده است. اولویت نخست فروش شرکت، تامین تقاضای مشتریان صادراتی و شبکه نمایندگان است و مازاد تولیدات برای فروش به بازار عرضه می‌شود.

  در سه‌ماه سال‌جاری، تمام اهداف پیش‌بینی‌شده بودجه محقق و پیش‌بینی شده‌‌‌ است که کسب سود بیشتر از بودجه تحقق یابد.

  کاهش حاشیه سود خالص به دلیل اقلام استثنایی مربوط به یک پرونده حقوقی بوده و جدا از این مورد حاشیه سود ناخالص رشد داشته است. شرکت در پاسخ به سهامداران اعلام کرد:

  به دلیل جلوگیری از قاچاق به خارج، نرخ صادراتی را اندکی کمتر از نرخ داخلی تنظیم کرده‌‌‌ایم؛ البته این نرخ پایین‌‌‌تر با معافیت صادراتی و تسعیر ارز در عمل جبران می‌شود و نرخ صادراتی هم همواره از تغییرات نرخ داخلی تبعیت می‌کند. در پایان مجمع مذکور ۲۶۵۰ ریال سود به‌ازای هر سهم میان سهامداران تقسیم شد.