«پتایر»: شرکت تولیدی ایران‌تایر طی اطلاعیه‌‌‌ای در سامانه کدال دلایل کاهش ۹۰درصدی سود عملیاتی خود در دوره مالی منتهی به ۳۱خرداد ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل را به شرح زیر اعلام کرد:

- افزایش ۴۱ درصدی میانگین هر کیلوگرم بهای تمام‌شده کالای فروش رفته ناشی از افزایش مواد اولیه مصرفی؛

- افزایش فقط ۱۱ درصدی میانگین نرخ فروش هر کیلوگرم محصول.

از تاریخ ۸خرداد ۱۴۰۱ نرخ فروش محصولات طبق اطلاعیه‌‌‌های قبلی ارسالی افزایش یافته است که اثر سود و زیان آن در ماه‌‌‌های آینده قابل مشاهده خواهد بود.

«فزر»: شرکت پویا زرکان آق‌دره، علت افزایش سود عملیاتی خود را ناشی از افزایش میزان و نرخ فروش کانسنگ طلا (با توجه به تغییرات نرخ طلا) در دوره مورد گزارش اعلام کرد. در اطلاعیه شرکت آمده است که با توجه به اینکه عمده درآمد این شرکت از سمت شرکت‌های تابعه است، بر این اساس توجه سهامداران را به صفحات ۲۸ تا ۳۰ گزارش تفسیری که عملکرد سه‌ماهه شرکت‌های تابعه را نشان می‌دهد، جلب می‌کند.

«زدشت»: مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره اعلام کرد که پیرو شایعه منتشرشده مبنی بر افزایش سرمایه به استحضار می‌‌‌رساند با عنایت به قانون بورس در خصوص افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی مبنی بر ضرورت ارزیابی کارشناسی تمام طبقه هر نوع دارایی (زمین)، پس از اتمام فرآیند تک برگ کردن اسناد مالکیت اراضی این شرکت، افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی در دستور کار هیات مدیره قرار خواهد گرفت و اطلاع‌رسانی خواهد شد. در صورت وقوع هرگونه رویداد بااهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان افشا می‌شود.

«فسازان»: غلتک‌‌‌سازان سپاهان اعلام کرد که پیرو اخبار منتشرشده در پایگاه خبری کدال مبنی بر تعمیرات دوره‌‌‌ای شرکت به استحضار می‌‌‌رساند فعالیت تولیدی این شرکت از تاریخ ۲ مردادماه ۱۴۰۱ به مدت ۱۰روز برای انجام تعمیرات دوره‌‌‌ای پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است. همچنین فراهم کردن زیرساخت‌‌‌ها و تاسیسات موردنیاز کوره‌‌‌های جدید متوقف خواهد شد.