پاسا: شرکت ایران‌یاسا تایر و رابر، از دریافت مجوز افزایش نرخ بیش از ۱۰درصدی محصولات خود خبر داد. «باسا» اعلام کرد، با توجه به افزایش بهای تمام‌شده محصولات تولیدی بر اثر افزایش نرخ مواد اولیه و اثر تورمی سایر هزینه‌های تولید، طبق بررسی‌های انجام‌شده و براساس چارچوب ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، نرخ فروش انواع محصولات تولیدی این شرکت از تاریخ ۱۶/ ۰۸/ ۱۴۰۱ در مجموع به میزان ۱۵‌درصد افزایش یافت.

قثابت: شرکت کارخانه‌های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان از فروش یک‌میلیون و ۷۰۰‌هزار سهم از شرکت قسیتو خبر داد. سود کسب‌شده از محل فروش این سهام، ۴میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان بوده است.

زپارس: شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس اعلام کرد، فردی با هویت یعقوب طالع‌مند با ادعای مالکیت علیه شرکت طرح دعوی و تقاضای صدور حکم بر اثبات مالکیت به میزان ۳/ ۲۱هکتار از اراضی شرکت کرده بود که در مرحله بدوی حکم به نفع ایشان صادر شد. با تجدیدنظرخواهی وکلای شرکت به رأی صادره اعتراض و پس از انجام دفاعیات لازم و ارائه مدارک و مستندات کافی رأی بدوی نقض و حکم بر بی‌حقی مدعی صادر شد.

زماهان: مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، در خصوص صورت‌های مالی ۹ماه منتهی به شهریور ۱۴۰۱ توضیحات زیر را منتشر کرد.

سود عملیاتی در دوره ۹ماه منتهی به ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۱ به مبلغ ۴۱میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به مبلغ ۶۱میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان، کاهش ۳۲درصدی داشته است.  میانگین نرخ بهای تمام‌شده تولید هر قطعه جوجه یکروزه گوشتی در دوره ۹ماه سال‌های مالی ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰ و ۳۱/ ۶/ ۱۴۰۱ به‌ترتیب ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان و ۵میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان بوده که افزایش ۱۰۰درصدی داشته است، در حالی که میانگین نرخ فروش هر قطعه جوجه در دوره ۹ماه جاری ۷میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان و در دوره ۹ماه مشابه سال قبل مبلغ ۵میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان بوده که معادل ۴۲‌درصد افزایش یافته است.

فروش جوجه یکروزه گوشتی در دوره ۹ماه سال مالی جاری ۱۸میلیون و ۶۰۰‌هزار و در دوره ۹ماه مشابه سال قبل ۲۱میلیون و ۶۰۰‌هزار قطعه بوده است. حاشیه سود ناخالص در دوره ۹ماه سال مالی جاری برای هر قطعه جوجه ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان و در دوره ۹ماه سال مالی قبل ۲میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان بوده که این امر موجب شناسایی و تحقق سود ناخالص و متعاقبا سود عملیاتی کمتر نسبت به دوره ۹ماه مشابه سال قبل شده است.

ویسا: سرمایه‌گذاری ایساتیس پویا در خصوص صورت‌های مالی ۶ماه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۱ توضیحات زیر را منتشر کرد.

نوسان بیش از ۳۰‌درصدی در سود یا زیان عملیاتی در این دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل به دلیل نوسانات بازار سرمایه در مدت مربوطه بوده است.