بانک اقتصاد نوین سال آینده خدمات جدیدی ارائه می‌کند
بانک اقتصاد نوین طی 9 ماه گذشته، در هر 22 ساعت کار اداری، یک شعبه راه‌اندازی کرده است

یکصد و دهمین شعبه بانک اقتصاد نوین همزمان با عید سعید غدیر با حضور جمعی از شخصیت‌های برجسته فرهنگی، هنرمندان، کارآفرینان، صاحبان صنایع و مدیران و کارکنان بانک اقتصاد نوین به جمع شعب این بانک پیوست.
به گزارش روابط‌عمومی بانک اقتصاد نوین در مراسم آغاز به کار شعبه 110 این بانک که شخصیت‌هایی مانند دکتر کزازی، دکتر الهی قمشه‌ای، دکتر علی آیتی، عبادی، حمید عجمی، داریوش ارجمند و خانم گلستان حضور داشتند مدیرعامل بانک طی سخنانی گفت: طی 9ماه گذشته، بانک اقتصاد نوین در هر 22ساعت کاری یک شعبه راه‌اندازی کرده است.
جلال رسول‌اف گفت: از اول سال تا روز راه‌اندازی شعبه ۱۱۰ جمعا ۲۹۳روز پشت‌سر گذاشته‌ایم که با احتساب روزهای تعطیل و جمعه ۲۲۸ روز کاری سپری شده است.
وی اظهار داشت: در این مدت تعداد شعب بانک از 26شعبه در پایان سال گذشته به 110 شعبه در عید غدیر رسیده است که به‌طور متوسط در هر 7/2روز یک شعبه راه‌اندازی شده است.
وی گفت: در اول سال، بانک در ۲۲ استان کشور شعبه نداشت که با این وضعیت امکان ارزش‌آفرینی برای مردم و مشتریان و همچنین توسعه کیفی خدمات امکان‌پذیر نبود.
رسول‌اف گفت: با توجه به اینکه در هر شعبه باید 160 نوع فعالیت و زیرفعالیت انجام شود تا شعبه به خدمت‌دهی برسد، تنها در بخش‌ راه‌اندازی شعبه 13هزار و 445مورد فعالیت انجام شده، به عبارتی به‌طور روزانه حدود 60 فعالیت در بخش‌ راه‌اندازی شعب انجام شده است. مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در خصوص گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی توسط این بانک، ادامه داد: در بخش خودپردازها نیز از پایان سال گذشته تا به حال تعداد خودپردازهای بانک از 18 دستگاه به 140 دستگاه در حال بهره‌برداری رسیده است که به این ترتیب در هر 15ساعت اداری مفید یک خودپرداز توسط بانک اقتصاد نوین راه‌اندازی شده است.
وی گفت: در بخش پایانه‌های فروش نیز در هر روز اداری از ابتدای سال تاکنون ۸۸دستگاه راه‌اندازی شده است.
رسول‌اف گفت: در سال گذشته بانک فاقد دستگاه پایانه فروش بود که از ابتدای سال‌جاری، نصب و ارائه خدمت با این دستگاه‌ها توسط بانک اقتصاد نوین راه‌اندازی شده است.
در‌حال‌حاضر و طی این مدت، بالغ بر ۲۰هزار دستگاه پایانه فروش توسط بانک راه‌اندازی شده، گرچه نزدیک به ۴۰هزار دستگاه نیز آماده نصب است، به عبارت دیگر در هر ساعت کاری ۱۱پایانه فروش توسط بانک اقتصاد نوین راه‌اندازی شده است.
مدیرعامل بانک اقتصاد نوین همچنین درباره تعداد انواع کارت‌های الکترونیکی بانکی صادر شده توسط شعب این بانک گفت: تعداد کارت‌های صادره توسط شعب بانک از 6هزار و 237 کارت در پایان سال گذشته به 506هزار و 110 کارت در روز عید غدیر رسید که به طور متوسط شعب این بانک در هر روز کاری 2هزار و 196کارت صادر کرد‌ه‌اند.
مدیر عامل بانک اقتصاد نوین در ادامه بااشاره به میزان تسهیلات پرداختی توسط شعب این بانک در ۲۲۸روز کاری سپری شده سال ۸۵ گفت: بانک اقتصاد نوین از ابتدای سال حدود ۱۰هزار میلیارد ریال تسهیلات به طور خالص پرداخت کرده است که به طور متوسط در هر روز کاری ۴۳میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: در بحث جذب سپرده نیز از ابتدای سال جمعا سپرده‌های بانک 14هزار و 400میلیارد ریال رشد نشان می‌دهند. به تعبیر دیگر شعب بانک موفق شدند در هر روز کاری حدود 63میلیارد ریال سپرده جذب کنند.
مدیر عامل بانک اقتصاد نوین درباره ضمانتنامه‌های صادر شده نیز گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و ۳۰۰میلیارد ریال ضمانتنامه توسط شعب بانک صادر شده است که به طور متوسط در هر روز کاری ۷/۵میلیارد ریال ضمانتنامه توسط شعب بانک برای حل مشکل مشتریان و به ویژه تولیدکنندگان و پیمانکاران صادر شده است.
رسول‌اف اظهار داشت: در 228 روز کاری مفید که از ابتدای سال‌‌جاری تاکنون سپری شده 80درصد از سود سهام (EPS) بانک محقق شده است.
رسول‌اف در ادامه سخنان در مراسم آغاز به کار شعبه ۱۱۰ این بانک گفت: در آغاز سال با کسب مدد از باریتعالی دستیابی به ۱۱۰ شعبه را در روز عیدغدیر هدف خود قرار دادیم و امروز خوشبختانه به این هدف رسیدیم.
وی افزود: سال 1385 سال گسترش کمی بانک اقتصاد نوین بود ولی انشا‌ا... سال 1386 سال توسعه کیفی و تنوع‌بخشی به خدمات بانک و مدیریت هزینه‌ها در جهت کاهش قیمت خدمات برای مردم و مشتریان، جزء اهداف کلی بانک خواهد بود و تلاش خواهیم کرد در سال آینده تعداد خدمات بانک را افزایش داده و متنوع کنیم.
رسول‌اف افزود: البته پرداختن به گسترش کمی در سال ۱۳۸۵ به معنی کم‌توجهی به توسعه کیفیت خدمات و ارزش آفرینی برای مردم و مشتریان نبوده است. براساس نظرسنجی‌ها در آغاز سال ۱۳۸۵ حدود ۱۵درصد مشتریان، خدمات بانک را خوب و عالی توصیف کرده بودند که این میزان در آخرین نظرسنجی‌ها به ۵۶درصد افزایش یافته است.
وی گفت: در آخرین نظرسنجی 20درصد مشتریان بانک خدمات بانکی را متوسط و 24درصد ضعیف توصیف کرده‌اند که لازم است زمینه برای ارتقای رضایتمندی این افراد نیز به طور جدی و پاسخگویانه فراهم شود.
مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در ادامه از استقرار راهنمایان مطلع در شعب دارای ازدحام بانک خبر داد و گفت: به منظور سرعت‌بخشی در ارائه خدمات به مشتریان، ۱۳ راهنمای مطلع در ۱۳ شعبه شلوغ بانک مستقر شده‌اند که مشتریان بانک را راهنمایی می‌کنند که این کار ارائه خدمت به مشتریان را سرعت بخشیده و بخشی از وقت مردم و مشتریان و حتی بانک صرفه‌جویی خواهد شد، امید است این طرح در آینده نزدیک در تمام شعب اجرا شود.
رسول اف درباره توجه بانک اقتصاد نوین به حضور اندیشمندان، فرهیختگان و شخصیت‌‌های فرهنگی در راه‌اندازی شعب جدید این بانک گفت: بانک اقتصاد نوین با این کار به نوعی از شخصیت‌های فرهنگی تجلیل می‌کند.
شعبه ۱۱۰ بانک اقتصاد نوین که در خیابان انقلاب نرسیده به میدان فردوسی واقع شده است توسط دکتر الهی قمشه‌ای رسما افتتاح شد و از همان روز آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز است.